י"ט ניסן התשפ"ד, 27/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

איך בוחרים עורך דין בפתח תקווה

Wednesday November 1, 2023

ישנן כל כך הרבה סיבות לפנות לעורך דין. מהתייעצות כללית ועד סיוע של ממש בהתמודדות משפטית, בעל המקצוע יכול ללוות תהליכים רבים, מורכבים ולענות על שאלות מהותיות. החשיבות שלו ברורה אך השאלה החשובה באמת היא איך בוחרים עורך דין בפתח תקווה שיענה על כל הדרישות שלנו.

הדבר הראשון שחשוב לדעת על עורכי דין הוא שכל אחד מתעסק בתחום שונה. יש שמומחים בתחום התחבורה, יש שמתמחים בפלילים ויש שמתעסקים בנושא אזרחי. כל אחד נותן מענה על שאלות ותהליכים שונים והדבר הראשון שכדאי לדעת הוא מה הצורך שלנו ורק לאחר מכן לחפש את בעל המקצוע המתאים באזור שלנו כדי שילווה אותנו.

מדוע חשוב למצוא עורך דין בפתח תקווה

העבודה עם עורך הדין דורשת לא פעם מפגשים אישיים ולכן עדיף תמיד למצוא את המשרד המתאים ביותר בסביבה. אין כל סיבה שדברים יתעכבו או לא יתבצעו כמו שצריך וזאת רק בשל לוח זמנים לא נוח וקשיים להיפגש. בכל מקרה שישנו צורך לייעוץ וליווי משפטי, חשוב מאד לבחור את עורך הדין שיכול לבצע את המשימה הנדרשת על הצד הטוב ביותר באזור. בנוסף לכך, אלו מספר נקודות שיש לבחון בבחירה:

  • ניסיון מתאים: כשאנחנו שואלים איך בוחרים עורך דין בפתח תקווה יש לשים דגש על הניסיון הקודם עם תיקים דומים. עליו להיות כמובן מהתחום המשפטי הרלוונטי ורצוי מאד שהוא יכיר את הנושא הספציפי בו אנו זקוקים לעזרה. לרוב אפשר לעמוד על הניסיון של עורך הדין כבר בשיחה הראשונה. 
  • זמינות: מצד אחד אין כל כוונה לעבוד עם עו״ד שאין לו עבודה. מצד שני חשוב מאד למצוא את מי שיוכל לענות על שאלות ולהתעסק בתיק או בשאלות שלנו. יש לקבוע את הפגישה הראשונה תוך ימים ולוודא כי הוא באמת יוכל להיות פנוי להתעסק בעניינינו.
  • ביקורת: היום אפשר לבדוק חוות דעת על כל בעל מקצוע ובתוך כך גם עו״ד בגלישה ברשת. עוד לפני השיחה הראשונה כדי ״להריץ״ את שם עורך הדין ולבדוק האם ישנן ביקורות שליליות עליו. ביקורות חיוביות גם כן יכולות לעזור לנו לקבל החלטה לעבוד יחד.

כיצד מתבצע תשלום עבור עורך הדין

נקודה מעניינת נוגעת לנושא התשלום כשאין מקרה אחד שדומה לחלוטין לאחר. למשל, בתחום המקרקעין בחלק מהמקרים נהוג לקחת אחוזים מהעסקה ולא תשלום קבוע. חלק מעורכי הדין יבקשו תשלום בעבור הייעוץ עצמו (לפי שעת עבודה) וחלק יבקשו תשלום בהתאם לעבודה המתבצעת. יש לברר מראש מה גובה התשלום שעורך הדין מבקש ולבדוק מתי הוא מקבל אותו ובאיזה אופן.

יש לציין כי כל מקרה שונה ולכן יכול להיות שלקוח אחד ישלם בעבור מה שנדמה לנו כשירות דומה מחיר שונה מכפי שאנחנו נשלם. חשוב מאד שנושא התשלום יהיה שקוף כבר מתחילת הדרך כאשר במקרים רבים ניתן לבצע שיחה ראשונית קצרה ללא עלות או בעלות סמלית (בהתאם לנושא) ובמהלכה תינתן הצעת המחיר בצורה מסודרת וברורה.

איך בוחרים עורך דין בפתח תקווה שמשרת אותנו

יש לייחס חשיבות רבה לבחירת עורך הדין כשהוא יכול להשפיע על התוצאות השונות, בין אם מדובר על יצירת חוזה ובין אם בעבודה מורכבת הכוללת ייצוג בבית המשפט. עו״ד אביחי דמארי מציע שירותי עו״ד ונוטריון עם התמחות בתחומי משפחה, ירושה ומקרקעין.

משרד הבוטיק משרת לקוחות רבים מפתח תקווה והסביבה ומקפיד על שירות איכותי, מענה אישי לכל שאלה, שביעות רצון גבוהה וצוות המלווה כל לקוח לכל אורך הדרך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments