י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

איש הספנות משה מנו נכנס לתחום הדיור המוגן

השקעות יוקרתיות. נכנס גם לתחום הדיור המוגן. משה מנו, הבעלים של "מנו ספנות". צילום: יח"צ.
Tuesday December 5, 2023

פורש כנפיים: איש העסקים משה מנו, הבעלים של קבוצת “מנו ספנות” ו”מנו אחזקות”, מרחיב את תחומי פעילותו ונכנס לענף ה”דיור המוגן”, כשרכש את “אוונגרד רזידנס”, מתחם דיור מוגן יוקרתי בחיפה.

מתחם “אוונגרד רזידנס”, הינו ייחודי בנוף החיפאי. הוא נבנה מחדש לפני ארבע שנים וכולל מבנה היסטורי של מלון “לב הכרמל” בסגנון “באוהאוס”, שנועד לשימור במרומי הכרמל. המבנה שוחזר ושופץ בעזרת מומחים לשחזור מבנים, תוך שמירה על המבנה הישן עם עיצוב עכשווי. בצמוד אליו, תוך שילוב מקסימלי נבנה בניין חדיש, הכולל 8 קומות (כולל קומת קרקע וקומת גג) וכן 7 קומות תת קרקעיות, עם 90 מקומות חנייה. בנוסף נמצאים במקום, בריכה מפוארת, חדר אוכל, אולמות לפעילות חברתית ותרבותית, חדר כושר, ספא וחדרי ספח נוספים.

במתחם שהפך ל”פנינה ארכיטקטונית”, נמצאים כ-100 דירות פאר (דירות פנטהאוז, דירות בגדלים שונים של 2-4 חדרים) שעוצבו בסטנדרט גבוה מאוד, מרוצפות בשיש יוקרתי, כל דירה כוללת מטבח עם אבזור יוקרתי, מרפסות מרווחות ואבזרי בטיחות.

הדיירים  ב”אוונגרד רזידנס”, השוכן בכיכר היינריך היינה בחיפה, נהנים משירותי ניקיון, מיזוג וחימום מרכזי, החזקה ופעילויות מגוונות. מסביב לבניין, גן “בוטני”, מרהיב עם עצים עתיקים, שטחים ציבוריים ירוקים ובסמוך גן ציבורי (גן שמואל)  עם פינות ישיבה. מחדרי המתחם, נשקף נוף מרהיב של העיר חיפה וחופי הים שלה.

מקומו של המתחם ברחוב שקט, סמוך לציר מוריה, עם נגישות למרכז הכרמל, האודיטוריום של חיפה, מרכזי תרבות, בילוי ופנאי, בנקים, דואר, בתי קפה וגן ציבורי מטופח.

משה מנו, הבעלים של קבוצת “מנו ספנות”, שבבעלותה וניהולה אוניות מטען ואוניות נוסעים, המשמשת גם כסוכנת כללית של חברות ספנות גדולות בעולם, התפרס בשנים האחרונות גם לתחומי המלונאות, כשרכש מלונות בארץ ובחו”ל, וכן לתחומי הנדל”ן, כשרכש מבני משרדים להשכרה והשקיע בחברות טכנולוגיות שונות.

תחום הדיור המוגן הפך בשנים האחרונות עם עליית תוחלת החיים, לענף מבוקש. הרכישה הזו, של מקום יוקרתי ביותר, שאין לו אח ורע בצפון ונחשב לבין המובילים בארץ, הייתה עבור משה מנו, הזדמנות להיכנס לתחום הדיור היוקרתי לגיל השלישי. מקורביו מציינים, כי בעתיד הלא רחוק הוא מתכוון להשקיע עוד בדיור מוגן במקומות נוספים בארץ.

לדברי אנשי קבוצת “מנו ספנות”, בעקבות הרכישה הם יהיו שותפים בתפעול המקום בסטנדרט גבוה, כיאה למסורת של החברה, “המתחם שנרכש עונה על הצורך בהתמקדות בדיור איכותי ויוקרתי לאוכלוסייה המבוגרת באזור חיפה הקריות והצפון. “אוונגרד רזידנס” ייחודי בתחומו בזכות מיקומו, דירות מפוארות עם הנוף המרהיב, יכולתם של הדיירים ליהנות מסביבה נוחה, אווירה תרבותית, פעילות חברתית, בצד היכולת להמשיך בחיים עצמאיים מלאים ומגוונים.

מבנה הדיור המוגן במתחם יוקרתי. צילום: יח”צ

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments