י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנחנו המטה הארצי של המשטרה האזרחית בישראל”

כך מגדיר המנכ"ל והבעלים של "אביר שירותי ביטחון אזרחיים", יניר מלך, את החברה שבראשה הוא עומד. לאחרונה מונה מפכ"ל המשטרה לשעבר, רנ"צ בדימוס משה קראדי, ליו"ר החברה

מלך וקראדי: המפכ"ל לשעבר הצטרף. ניסיון רב בפיצוח מקרים קשים
Thursday February 6, 2020
מירה שפילמן

לפני מספר חודשים גילו בעלים של מפעל בשרים מהאיזור, כי סחורה שהיתה אצלם, בשווי יותר מחצי מיליון שקלים, נעלמה. חברת “אביר שירותי ביטחון אזרחיים” הוזעקה כדי לחקור את המקרה, ותוך פרק זמן קצר הצליחה לפצח אותו, כחלק משיתוף פעולה עם המשטרה ועם יחידת הפיצוח של משרד החקלאות.

מדובר במקרה אחד מיני רבים שפוצח ע”י החברה, ואשר מסביר כיצד הפכה “אביר שירותי ביטחון אזרחיים”, לאחת החברות המובילות בארץ בתחומה. באחרונה מונה מפכ”ל המשטרה לשעבר, רנ”צ בדימוס משה קראדי, ליו”ר החברה. “אנחנו המטה הארצי של המשטרה האזרחית בישראל”, אמר מנכ”ל החברה והבעלים שלה, יניר מלך. “זו גם הסיבה שבגללה מפכ”ל המשטרה לשעבר החליט, לאחר בחינה מדוקדקת, לשמש יו”ר החברה”.

מה יהיה התפקיד שלו?

קראדי יהיה מעורב בפן המקצועי של החברה, ובעיקר בתיקים מורכבים ברמת הדרישות המבצעיות, כמו גם בפעילות מול מדינות שונות.

מהם תחומי הפעילות של החברה?

אנו עוסקים במגוון רחב של תחומים, ובהם מודיעין, חקירות, בדיקות פוליגרף, ביקורת ובקרה, ניהול משברים, חשיפת הונאות, מעילות, שחיתות וריגול, וכן טיפול בבעיות אלימות בהיבט הפלילי והאזרחי.
חברת “אביר שירותי ביטחון אזרחיים”, שהוקמה לפני 24 שנה, מחזיקה ב-2 סניפים בישראל (הסניף הראשי בקרית מוצקין וסניף נוסף בתל אביב). כמו כן, יש לה שלוחות באירופה ובאפריקה ובקרוב תפתח שלוחה בארה”ב. בין לקוחותיה נמנים שירותי בריאות כללית, חברת “סודה סטרים”, בתי משפט, בתי דין רבניים וכן עורכי דין.

לפרטים: שד’ גושן 3 קרית מוצקין, טל’: 1-800-33-5050, פקס: 04-8700996, דוא”ל: [email protected].

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments