כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אסור שקרית מוצקין תיפול בידי שרלטנים שמבטיחים הבטחות סרק”

כך סבור המשנה לראש עיריית קרית מוצקין, יוסי מרקוביץ', שבריאיון מיוחד ל"חדשות הקריות", הודיע, כי אין בכוונתו לרוץ לקדנציה נוספת, לאחר שירות של 40 שנה במועצת העיר למען הציבור

Monday October 28, 2019
אבי שני

קל מאוד להבטיח הבטחות לפני הבחירות, הרבה יותר קשה ליישם אותן לאחר מכן, ומי שמבטיח הרים וגבעות ללא כיסוי, הוא שרלטן. כך טוען סגן ראש עיריית קרית מוצקין, יוסי מרקוביץ’. “יש אדם אחד שרוצה להיבחר לתפקיד ראש העיר, ועוד לפני שנבחר, הבטיח לציבור הבטחות בעלות של 20 מיליון שקלים, שזה בערך 10% מהתקציב”, פותח מרקוביץ’. “אותו אדם דיבר על הנחות בארנונה, הנחות בצהרונים, פטור מתשלום ב’חי פארק’ ומלגות בסכומים אדירים. אם מסכמים את התקציבים הדרושים למילוי כל ההבטחות הללו, מגיעים לסכום עתק, וזאת מבלי להציג מקור תקציבי חלופי. אותו אדם לא מראה מהיכן יביא שקל נוסף, כדי לממן את כל ההבטחות שלו. יש פה מקום לדאגה גדולה. אני אוהב את קרית מוצקין, הנכדות שלי גדלות פה, ואיני רוצה להתעורר יום אחד בעיר שהולכת ושוקעת, בגלל איזשהו רגע של זחיחות מצד חלק מהתושבים, שעלולים לתת את קולם למועמדים שרלטנים”.
במהלך הריאיון חושף מרקוביץ’ במפתיע, כי זו הקדנציה האחרונה שלו במועצת העיר. “בבחירות 2023, אסגור מעגל של 40 שנה בשירות הציבור. הייתי בקואליציה ובאופוזיציה, כחבר מועצה פשוט וכסגן ראש עיר. אני סוגר מעגל ומבחינתי הסיפור תם ונשלם. יחד עם זאת, המטרה שלי, עד תום הקדנציה, היא להבטיח שראש העיר הבא של קרית מוצקין, יהיה אדם משכמו ומעלה, כזה שראוי לעמוד בראשות העיר, ולא אחד מהשרלטנים שמסתובבים היום בשטח, ואשר צובעים את עצמם בצבעים כאילו הם ראויים לנהל את העיר. צריך לזכור, שניהול עיר אינו משחק ילדים”.
באיזה מצב נמצאת היום קרית מוצקין?
הנהלת העיר מחזיקה עיר בצורה מופלאה. חיים צורי הוא בין ראשי הערים הבולטים בישראל, אם לא הבולט שבהם. אנחנו נמצאים על המפה הארצית, כעיר מרכזית באיזור הצפון, עם היכל תיאטרון מרשים, גן חיות מהיפים במדינה ומתקני ספורט מהשורה הראשונה. קראתי, שיש רשויות שאין בהן הצללה בכל גני המשחקים, ואילו אצלנו כבר יש 100% הצללה. אסור לתת לעיר כזו להתנהל בחובבנות ובשרלטנות, ואני אעשה הכל כדי שזה לא יקרה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments