י"ג אדר ב' התשפ"ד, 23/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיפאי ו-3 נוסעים תובעים 25 אלף ש”ח מ”טורקיש איירליינס”

הדלת האוטומטית נסגרה עליה וגרמה לפציעתה. צילום: באדיבות אתר 0404
Wednesday May 11, 2022

טיסה שלא המריאה: ארבעה נוסעים, מחיפה וממרכז הארץ, הגישו אתמול (רביעי) כתב תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, נגד חברת התעופה “טורקיש איירליינס”, בטענה, שביטלה טיסה בשל תנאי מזג אוויר, מבלי לספק טיסה חלופית.

מכתב התביעה עולה, כי התובעים רכשו כרטיסי טיסה מליאון בצרפת לתל אביב, עם עצירת ביניים. יום לפני הטיסה המתוכננת, בתאריך 11 במרץ השנה, קיבלו הנוסעים הודעה, כי בשל תנאי מזג אוויר קיצוניים באיסטנבול, הטיסה מבוטלת. חרף ביטול הטיסה, החברה הטורקית לא הציעה לנוסעים טיסה חלופית במועד מאוחר יותר, לאחר שיפור בתנאי מזג האוויר. לאור זאת נשארו הנוסעים עוד לילה בצרפת, ונאלצו לרכוש כרטיסי טיסה באמצעות חברת תעופה אחרת, בעלות של מעל 4000 שקלים. הנוסעים גם נאלצו לשלם על עוד לילה במלון, בעלות של כ-900 שקלים.

התובעים טוענים, כי כיוון שמדובר בטיסה שבוטלה, כהגדרתה בחוק שירותי התעופה, הם היו זכאים לקבל שירותי סיוע וכן השבת תמורה של כרטיס הטיסה (טיסת החזור) או טיסה חלופית. כיוון שהדבר לא נעשה, זכאים התובעים לטענתם, לקבל מחברת התעופה הטורקית, את מלוא עלות הכרטיסים החלופיים שקנו וכן את עלות המלון.

התובעים דורשים 5123 שקלים שיפוי, בגין ההוצאות שנגרמו להם, ותשלום של 5000 שקלים לכל אחד מהם, כפיצוי על המקרה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments