כ"ח סיון התשפ"ה, 24/06/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ארקיע מסרבת לפצות למרות שהטיסה בוטלה

. צילום ארכיון.
Saturday October 8, 2022

טיסה באיחור: תושב קריית ביאליק, הגיש בסוף השבוע לבית המשפט לתביעות קטנות, תביעה על יותר מ-6000 שקלים נגד חברת ארקיע, בגין ביטול טיסה, והוצאתה לפועל באיחור של יותר מיממה.

בכתב התביעה ציין התושב, כי רכש מחברת ארקיע חבילת נופש בברצלונה, לשלושה אנשים, עבורו, עבור אישתו ונכדתו, תמורת כעשרת אלפים שקלים. השלושה הגיעו לשדה התעופה בברצלונה, לטיסה חזרה לארץ, שהייתה אמורה לצאת לדרך בתאריך 6 ביולי, בשעה 00.40, אבל כאשר הגיעו לשדה התעופה, התבשרו כי הטיסה בוטלה והם הועברו לטיסה אחרת של החברה, שיצאה לכיוון ישראל בתאריך 7 ביולי, בשעה 07.00, כמעט 19 שעות לאחר המועד בכרטיס המקורי.

בתביעה נטען, כי איחור שכזה, של יותר מ-8 שעות, משמעו שהוא מזכה את הטסים בפיצוי, על פי חוק שירותי תעופה. המתלונן פנה לארקיע, אבל זו דחתה את בקשתו, בטענה שהעיכוב בטיסה היה בשל תקלה טכנית, שאינה בשליטתה.

התושב טען, כי למרות שארקיע שילמה עבור ארוחה אחת ושירותי לינה והסעה, הוא נאלץ לשלם מכיסו את יתר הארוחות. לדבריו, על פי חוק שירותי התעופה, מגיע לו פיצוי, עבור שלושת הכרטיסים, בסך 6270 שקלים. לטענת התושב, על פי פסקי דין שניתנו לאחרונה, תקלה טכנית אינה “סיבה מיוחדת”, שפוטרת חברת תעופה ממתן פיצוי, במקרה של איחור של יותר מ-8 שעות בטיסה.

חברת ארקיע טרם הגישה כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments