י"ט אדר ב' התשפ"ד, 29/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בחירות לוועד קרית חיים: הישג ענק לסיעתה של צילה ברוך

לקחו את כל הקופה? חברי סיעת "תנופה" זכו במירב המנדטים בבחירות לוועד קרית חיים. צילום: פרטי
Wednesday July 28, 2021

האם ההיסטוריה תחזור על עצמה, ובפעם השנייה ברציפות.

יתכן שהסיעה הגדולה ביותר בוועד קרית חיים, לא תוכל להרכיב את הקואליציה ותישאר בחוץ? אפשרות זאת נוצרה אתמול, כאשר בבחירות לוועד קרית חיים זכתה סיעת “תנופה”, בראשות צילה ברוך, בהישג גדול וקיבלה 33 מנדטים מתוך 71 מקומות בוועד קרית חיים, אבל בהחלט יתכן שיתר הסיעות, שמונות ביחד 38 מנדטים יעשו קואליציה, וסיעת “תנופה” תישאר בחוץ.

יצוין, כי גם בבחירות הקודמות לוועד קרית חיים, זכתה הסיעה בראשותה של יעל לפר ביטון, במירב המנדטים אבל נשארה בחוץ, וקואליציה בראשותם של איציק פיטרמן ושלמה אוחיון, ניהלה ברוטציה את הוועד.

בבחירות שנערכו אתמול, נירשם אחוז הצבעה קטן מאוד, כאשר רק כ-2700 מסך 17 אלף בעלי זכות הצבעה, הגיעו והצביעו. 

חברי סיעת “קרית חיים 1” זכו במקום השני ול-12 מנדטים. צילום: פרטי

סיעת “תנופה”, בראשות צילה ברוך זכתה ל-33 מנדטים. סיעת “קרית חיים 1” בראשות איציק פיטרמן קיבלה את מספר הקולות השני ול-12 מנדטים. גם סיעתו של חבר מועצת עיריית חיפה, אלי בן דיין, זכתה ל-12 מנדטים. מפלגת העבודה זכתה ב-9 מנדטים וסיעת “לב”, בראשות עו”ד משה פרץ זכתה ל-5 מנדטים. סיעת “עצמאות לקרית חיים”, לא עברה את אחוז החסימה.

יו”ר “קרית חיים 1″, איציק פיטרמן, אמר ל”חדשות הקריות”, כי סיעת “תנופה” השיגה הישג מרשים, אבל לא ניצחון. לדבריו, הסיעה הציגה מצע כאילו שהיא מתמודדת למועצת עיריית חיפה וכל מסע הבחירות שלה נגע ביחסים עם העירייה. 

לדברי פיטרמן, סיעתו וסיעת אלי בן דיין, הן היחידות שדיברו על מהות וועד קרית חיים, מפעל המים עם נכסים, שיש לשמור עליו. פיטרמן: “עצמאות קרית חיים היא שאיפה, אבל הבחירות היו על מפעל המים, שיש הרבה גורמים שמנסים להשתלט עליו, והשאלה היא איך שומרים עליו. על זה היו הבחירות, וכל מי שדיבר במסע הבחירות על נושאים אחרים, פשוט לא התייחס למהות הבחירות הללו. אנחנו אמרנו אמת, שהוועד זה נכס שיש לשמור עליו, ואם יש עודפים כספיים, צריכים להשקיע אותם לטובת התושבים. כנראה שהמצביעים רצו לשמוע דברים אחרים. בכל מקרה אני מאוכזב שאחוז ההצבעה היה כזה נמוך. אנשים מתלוננים כל הזמן, אבל ברגע האמת, התושבים נשארו בבית”.

צילה ברוך לא הגיבה עד לרגע פירסום הידיעה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments