כ"ה ניסן התשפ"ד, 03/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בכוונת יונה יהב לקרוא שכונה בחיפה ע”ש ג’ו ביידן

מחווה יפה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, קריאת שכונה על שמו. צילום: ראובן כהן, דוברות העירייה ופייסבוק
Wednesday April 17, 2024

כבוד והוקרה: בעקבות הסיוע הצבאי והכלכלי, בעקבות אהדתו הרבה לעם ישראל ולמדינת ישראל, כפי שנראתה בהתקפות הטילים של האיראנים, חשף ראש העיר, יונה יהב, כי בכוונתו לקרוא שכונה בעיר על שמו של נשיא ארה”ב, ג’ו ביידן, כהוקרה על תמיכתו חסרת הפשרות בישראל. בכוונת יהב, להעלות הצעה זו באחת מישיבות המועצה הקרובות ולהעבירה לוועדת שמות.

במקביל, פנה ראש עיריית חיפה, במכתב לשר הפנים, חה”כ משה ארבל ולמנכ”ל המשרד, רונן פרץ, בו ביקש מהם לאשר לרשויות המקומיות לצאת במהלך, שיאפשר מתן הנחה מיוחדת בתשלומי הארנונה והסדרת חובות קודמים.

במכתבו מציין יהב, כי אירועי החודשים האחרונים והמחיר הקשה שגובה המלחמה, יצרו צורך דחוף ומיידי לסייע לתושבי ולמחזיקי הנכסים בחיפה, להתמודד עם המחיר הקשה שגובה המלחמה. “המציאות הקשה בה אנו מצויים כיום, כשמאות ואלפי בתי אב בחיפה מגויסים למלחמה, וכשאנו מתבשרים חדשות לבקרים, על סגירתם של עסקים, שלא צלחו את חודשי המלחמה, והבעיה אינה מתורגמת למענה הולם ונדרש למחיר הכלכלי שגובה הלחימה”, מפרט יהב במכתבו.

“בתקופה כזו”, מוסיף ראש העיר, “אני סבור, כי יש להוביל מהלך של הקלה בתשלומי הארנונה, אשר יאפשר לתושבים ולבעלי חובות הארנונה, לנסות ולהסדיר את חובותיהם ובכך להסיר מעל ראשם את חרב העיקולים ופעולות האכיפה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments