י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בכללית מחוז חיפה נפרדו מבנות ובני השירות הלאומי

כללית רואה בבני ובנות השירות הלאומי חלק חשוב ובלתי נפרד מהעשייה למען ציבור המטופלים. בנות השירות הלאומי במרפאת זבולון. צילום: דוברות כללית
Monday September 6, 2021

מחזור של בנות ובני שירות לאומי, שהתנדבו בשנתיים האחרונות במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, הסתיים לאחרונה ובהתאם למגבלות הקורונה, נפרדו צוותי המרפאות והמכונים מבנות ובני השירות הלאומי שעבדו לצידם.

“לצד הטיפול בחולים, אנו לא שוכחים להוקיר ולהודות למתנדבי השירות הלאומי על תרומתם היומיומית במרפאות המחוז. לאורך כל השנים המתנדבים מעניקים שירות למטופלינו הזקוקים לעזרה ומבצעים עשרות תפקידים. הם חלק בלתי נפרד מהצוותים שלנו”, שיתפה רחלי פרידמן, רכזת רווחה במחלקת משאבי אנוש.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות התכנסו הצוותים, בירכו והודו לכל המתנדבים על עבודתם לאורך השנים והעניקו להם תעודה בצירוף מתנה.

פרידה מבנות שירות לאומי במרפאת יקנעם עמק השלום. צילום: דוברות כללית

אגם, תושבת הקריות, התנדבה בתחום המינהל, סיפרה על תקופת ההתנדבות שנתנה לה סיפוק רב והרגישה כי מיצתה את הפוטנציאל שבה. “בעקבות העבודה בכללית אני מרגישה שקיבלתי ביטחון, הצוותים הפכו לחלק ממני והיום אני יודעת שאוכל להצליח במה שאבחר לעשות”.

“כללית רואה בבני ובנות השירות הלאומי חלק חשוב ובלתי נפרד מהעשייה למען ציבור המטופלים. אנו משלבים אותם במגוון תפקידים, החל מעוזרי רפואה, פרחי רוקחות, עובדי מינהל ומסייעות לצוותים סיעודיים. המתנדבים משתלבים בעבודה באופן יוצא מן הכלל ומעניקים שרות מעורר השראה למטופלים. השנה אף הוענקו תעודות הצטיינות לחלקם. אני מודה ומוקירה את תרומתם ומקווה כי הצלחנו להעניק להם כלים להמשך דרכם המקצועית. אנו מאחלים הצלחה למסיימים ומקדמים בברכה את המצטרפים החדשים”, סיכמה סיגל בלישה, מנהלת משאבי אנוש.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments