ה' ניסן התשפ"ד, 13/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נתיב הייסורים של מכבי חיפה בדרך לאליפות

תודה לך מכבי על עונה כה יפה. למרות ההפסד לקחו אליפות. צילום: יוסי שקל 0404
Wednesday May 11, 2022

בומבה בראש: לא בדרך הזו ציפו במכבי חיפה, לזכות באליפות שנייה ברציפות. התפאורה הייתה מוכנה, האוהדים הגיעו כמו חתנים לחופתם, כדי לשבור את הכוס ולצאת במחולות, אבל אז זה קרה, הרגליים רעדו, כפי שקרה שבוע קודם לכן בהפסד בבאר שבע. יאמר מיד, מגיע למכבי חיפה לזכות באליפות (…על עונה כה יפה…), אבל לא זו הדרך. שלושה הפסדים בארבעה משחקים אחרונים, זה לא בדיוק הדובדבן שבקצפת. מכבי חיפה הבטיחה מעשית את תואר האליפות, למרות ההפסד הביתי למכבי ת”א 3:1. לחיפה נותרו שני משחקים עד תום העונה, מול בני סכנין ומכבי נתניה, אך הודות להפרש שערים עדיף, הם חגגו את האליפות, עם מעט עצב בעיניים.

מאמן האלופה ברק בכר, אמר לאחר המשחק: “אין ספק שההרגשה קצת מוזרה, אבל בסופו של דבר, לקחנו אליפות כי הגיע לנו. עבדנו קשה כל השנה. לא היינו שווים הפסד, אבל ההפסד כבר היסטוריה. נצטרך לפצות את האוהדים במשחקים הבאים, בטח בגביע. אנחנו אלופים בזכות. אומנם תמיד זוכרים את הסוף, אבל אנחנו זוכרים את מה שהיה כל השנה, לא רק בתקופה כזו או אחרת. לקחנו אליפות וזה מה שהכי חשוב. זה היה ההפסד הכי מתוק, היה לנו מומנטום לנצח, פתאום קיבלנו את הפנדל משום מקום וחבל. זה דווקא היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו בתקופה האחרונה”.

בהמשך הוסיף בכר: “נחגוג כי מגיע לנו, עכשיו אנחנו רוצים לנצח במשחק ההכתרה ולהיראות טוב. צריך ליהנות ולפרגן, אחר כך נחשוב על העונה הבאה. השחקנים עמדו פה בלחצים גדולים, עשו משחקים טובים וגם אם התקופה האחרונה הייתה פחות טובה, זה לא צריך להעיב. אני רוצה להמשיך, אני תמיד שואף ליותר. רוצה כמה שיותר תארים. ליגת האלופות? אני באמת מקווה שנרוויח עוד סיבוב, כמו שמפרסמים ונוכל להתקדם באירופה. נשדרג איפה שצריך לקראת העונה הבאה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments