כ"ה ניסן התשפ"ד, 03/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בן תקף את אימו פעם נוספת ואיים עליה

למרות צו המניעה להטרדה מאיימת, החשוד הגיע לבית חברתו. צילום ארכיון: משטרת ישראל, מחוז חוף.
Saturday April 20, 2024

לא לומד לקח: בית משפט השלום בקריות, האריך בסוף השבוע בשלושה ימים, את מעצרו של תושב קריית אתא, בן 34, בגין תקיפת אימו ואיומים כלפיה. יצוין, כי נגד החשוד עומד עונש מאסר על תנאי בגין אלימות קודמת כלפיי אימו.

החשוד נעצר ביום שלישי בבוקר וכעבור מספר שעות הובא לבית משפט השלום בקריות, שם ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים. נציג המשטרה ציין, כי ההרשעה האחרונה של החשוד הייתה בגין אלימות כלפי אימו והוסיף, כי ישנם עדים למקרה שאותם צריך לחקור כשהחשוד במעצר.

סנגורו של החשוד, עו”ד ליאור בר זוהר ציין, כי החשוד מכחיש כי תקף את אימו. לדבריו, מדובר בתלונת שווא, לאחר שהאם כעסה על בנה, כיוון ששתה אלכוהול. “החשוד לא מסכן את אימו”, ציין עו”ד בר זוהר והוסיף, כי לא האם היא זו שהזמינה משטרה. לדבריו, אם אימו הייתה מרגישה סכנה, היא הייתה מתקשרת בעצמה למשטרה. הסנגור ביקש לשחרר את החשוד למעצר בית, בבית אחותו.

השופטת סימי פלג קימלוב, קבעה בהחלטתה, כי קיים חשד סביר, שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. כן ציינה, כי קיימות עילות מעצר, מסוכנות וחשש לשיבוש חקירה. לאור זאת החליטה להאריך את מעצר החשוד בשלושה ימים נוספים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments