י"ג אלול התשפ"ד, 16/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בן 15 נעצר בחשד לתקיפה ודקירה

החשוד התקשה לקבל את דרישת חברתו לעזוב את הדירה ותקף אותה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Thursday September 5, 2024

למד מהגדולים: בית משפט השלום בקריות, האריך אתמול (רביעי) ב-24 שעות, את מעצרו של קטין בן 15 מקריית ים, שנעצר בחשד כי היה מעורב בתקיפת אדם, יחד עם עוד מספר מעורבים, תוך שימוש בסכין. במהלך הדיון התברר, כי הקטין שמר בעת החקירה על זכות השתיקה, כפי שנוהגים עבריינים מנוסים.

מבקשת המעצר עולה, כי המקרה התרחש בתאריך 30 לאוגוסט, והמשטרה לא ידעה לומר על איזה רקע. תחילה נעצר חשוד אחר במקרה, שגם שמר על זכות השתיקה ושוחרר אחרי 48 שעות. במהלך החקירה עלה שמו של הקטין והוא נעצר לחקירה. בנוסף, מחפשת המשטרה אחר עוד מספר מעורבים בפרשה, שעדיין לא נעצרו וזהות חלק מהם לא ידועה.

בדיון שנערך בבית המשפט, ציין סנגורו של החשוד, עו”ד יוני דדון, כי מדובר בקטין ללא עבר פלילי, שזו הפעם הראשונה שנעצר. לדבריו, אין הצדקה להחזיק אותו במעצר בעת החקירה, כאשר הנזק שייגרם לקטין במעצר, הוא גדול מהנזק שעלול להיגרם לחקירה, באם ישוחרר.

השופטת שרונה צור גינור, קבעה בהחלטתה, כי קיים חשד סביר, שהקטין עבר את העבירות המיוחסות לו. השופטת הוסיפה, כי בעניינו של החשוד קיימות שתי עילות מעצר, גם מסוכנות וגם חשש לשיבוב חקירה, ולאור זאת האריכה את מעצרו ב-24 שעות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments