י"א ניסן התשפ"ד, 19/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בעל קיוסק בקרית מוצקין דקר אדם במסור

הנאשם גנב מתוך ארוניות השוטרים בימ"ר חיפה, ןכשנתפס איים על שוטרים במקום. בית משפט השלום בחיפה. צילום ארכיון.
Tuesday June 22, 2021

כתב אישום חמור הוגש אתמול (יום שני), לבית המשפט המחוזי בחיפה, נגד בעל קיוסק מקרית מוצקין, אשר דקר בעזרת מסור אדם אחר, על רקע סיכסוך ביניהם.

מכתב האישום שהוגש בידי פרקליטות מחוז חיפה, עולה כי הנאשם, דוד אוחיון, תושב קרית ים בן 37, הוא בעל הקיוסק ברחוב ורד בקרית מוצקין. הנאשם היה מיודד עם המתלונן ואז פרצה ביניהם מחלוקת על רקע כספי.

לפני כשבוע וחצי ישב הנאשם בשעות הערב יחד עם המתלונן ועוד שני חברים בקיוסק ומחוצה לו, שוחחו ושתו משקאות אלכוהוליים. בשלב מסויים שלח הנאשם הודעות ווטסאפ לשני החברים האחרים שישבו איתו, והורה להם לעזוב את המקום, בטענה שהוא עצבני וחייב לסגור חשבון עם המתלונן. שני החברים עזבו ואז נכנס המתלונן לקיוסק על מנת לשלם לנאשם עבור המוצרים שרכש ממנו.

בשלב זה נטל הנאשם לידיו מסור בעל להב משונן באורך 27 ס”מ והחל להכות את המתלונן בידיו, באמצעות המסור. המתלונן ניסה להימלט מהמקום ואז היכה אותו הנאשם בגבו ורדף אחריו גם מחוץ לקיוסק. בשלב מסויים המתלונן נפל ואז היכה בו הנאשם ודקר אותו באמצעות המסור, עד שהמתלונן הצליח לעמוד על רגליו. הנאשם המשיך להכות אותו בפניו ובגופו, עד אשר שניהם נפלו על הארץ והמתלונן הצליח לאחוז בידיו של הנאשם ומנע ממנו מלהמשיך להכותו. בשלב זה הגיעה למקום שוטרת והנאשם חדל לתקוף את המתלונן.

כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למתלונן שבר ביד, חתך באוזן ימין, שיפשופים בפנים, בידיים ובגב. הוא פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב”ם בחיפה.

הנאשם הספיק לפני שנעצר לנתק את מכשיר ההקלטה, שהקליט את מה שקלטו מצלמות האבטחה שבעסק, על מנת להכשיל את החקירה.

כתב האישום נגדו כולל שלושה סעיפי אישום: חבלה בכוונת מחמירה, החזקת סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments