י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בקריית מוצקין זוכרים את אישתו של “הזקן”

בן זוגה של הנינה הבן גוריונית, דורון הרשקוביץ, הוא בוגר הגן ובן העיר קריית מוצקין. בתמונה הקטנה, מסיר ראש הממשלה הראשון, את הלוט מעל שמה של רעייתו. צילום: דוברות העירייה
Sunday May 15, 2022

חתיכת היסטוריה: בהשתתפות הנינים של פולה ודוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל,  ציינו ביום שישי האחרון, יום הולדת 50 לגן פולה בקריית מוצקין. הגננת המיתולוגית הראשונה, רותי כרמון, הייתה שותפה לשיחזור טקס פתיחת הגן מלפני 50 שנה. הפתעה מרגשת הייתה, בדמות עוגה מרשימה עם תמונתה של פולה בן גוריון, שהכינו לבני המשפחה.

״פולה בן גוריון, הייתה אמורה לחגוג בימים אלו יום הולדת 130. דמותה ופועלה יילמדו לעד בבתי ספר למנהיגות. ראש הממשלה המנוח, דוד בן גוריון, היה רומנטיקן, שכתב לה מכתבי אהבה וגדולתו באה לא מעט בזכות פועלה של רעייתו״, אמר ראש העיר חיים צורי. הנינים: אהוד בן אליעזר ואפרת בן אליעזר (אחים) התרגשו ואמרו: ״להגיע למקום, שזוכר את סבתא רבא וזה עוד קשור לחינוך, זה עולם ומלואו. תודה על המחווה״.

בנוסף, בן זוגה של הנינה הבן גוריונית, דורון הרשקוביץ, הוא בוגר הגן ובן העיר קריית מוצקין. לקינוח בילו כולם בחצר הגן, שהוסבה לצריף בן גוריון, שם אכלו מסירים את פתיתי בן גוריון הידועים והאהובים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments