אוהב לשתות: לשכת התביעות זבולון, הגישה לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושב עכו, בגין גניבת בקבוקי אלכוהול בשווי רב מסניף “שופרסל” בנהריה.
מכתב האישום עולה, כי בתאריך 2 למרץ השנה, בשעה 15.15, הגיע הנאשם לסניף “שופרסל”, ברחוב לוחמי הגיטאות בנהריה, משם גנב בקבוקי אלכוהול בשווי כולל של 11.801 שקלים. בכתב האישום נטען: “הנאשם שם את הרכוש בעגלה ויצא מבית העסק כשהרכוש בחזקתו, מבלי לשלם בעדו. במעשיו המתוארים לעיל, נשא ונטל הנאשם רכוש, ללא הסכמה, במרמה וללא תביעת זכות בתום לב, תוך שהוא מתכוון לשלול את הרכוש שלילת קבע”.
כתב האישום נגדו כולל סעיף אחד: גניבה.
