כ"ה ניסן התשפ"ד, 03/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חמסה על הפרצוף של מכבי חיפה

הרכבת הירוקה דוהרת. אין תחנות ביניים. חיפה אקספרס לא עוצרת. צילום: יוסי שקל, 0404
Monday January 15, 2024

חמסה עליכם: בוקר טוב קופים ירוקים ומאושרים, אפשר לאכול היום בננות חופשי, ותזכרו, שעד לפני שבוע אכלתם בעיקר את הלב, נוכח בריחתה של מכבי ת”א ל-10 נקודות הפרש. חלף שבוע אחד בלבד וכאב הראש עבר למכבי ת”א. עכשיו, כשהם בודקים את קופת החיסכון שלהם, הם רואים רק 3 נקודות הפרש, ומה זה אומר אתם שואלים? שהרגליים שלהם מתחילות לרעוד. עד עכשיו סמכו במכבי ת”א על ערן זהבי, ושכחו שלמכבי חיפה יש את ליאור רפאלוב, שהחל להכין כל משחק וופל בלגי.

עכשיו השאלה היא, מי תעצור את מכבי חיפה בדרך לאליפות רביעית ברציפות? הקבוצה של מסאי דגו, נראית פתאום רעבה, אכזרית, מלוכדת, שאפילו כיפת הזהב במקדש הבהאי, נתנה אתמול קידה קלה, מתוך כבוד לשחקנים שהתאוששו. הניצחון על מכבי פ”ת האומללה 0:5, רק הסביר, שאפשר להתחיל לפנטז על אליפות רביעית רצופה. אומנם עוד מוקדם להזמין חליפה ולקבוע תור אצל הספר, אך בהחלט אפשר להרים את הראש, כי יש למה לצפות.

הניצחון על הראש של לוזון, היה השלישי ברציפות של האלופה, ולזכותה הבקיעו: ליאור רפאלוב, ענאן חלאילי, גוני נאור, דין דוד ושון גולדברג. ביום רביעי הקרוב, בני סכנין תארח את מכבי חיפה, ומכבי ת”א תתמודד מול היריבה העירונית בדרבי של ת”א. חורף חם הולך להיות.

השף ליאור רפאלוב, מכין וופל בלגי כמעט בכל משחק. צילום: יוסי שקל, אתר 0404

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments