י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ד”ר מאיה שימשי הצטרפה למרפאת הרב קוק במוצקין

הרופאה הכדורגלנית. מאמינה שחשוב להנחיל הרגלים בריאים לילדים כבר מגיל קטן. ד"ר מאיה שימשי-ברש. צילום: דוברות כללית
Monday May 23, 2022

חיזוק משמעותי: ד”ר מאיה שימשי-ברש, מומחית ברפואת ילדים, הצטרפה לצוות מרפאת כללית הרב קוק בקריית מוצקין.

ד”ר שימשי-ברש, נשואה + 3, תושבת קיבוץ יגור, בוגרת לימודי רפואה בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר אילן, התמחתה ברפואת ילדים, במחלקת ילדים במרכז רפואי כרמל, מקבוצת כללית.

“גוף האדם ורפואה עניין אותי מגיל צעיר. אימא שלי הייתה אחות, הייתי מבקרת אותה הרבה בעבודתה בבית החולים והיא תמיד הייתה מקשיבה ומייעצת. התחלתי ללמוד משפטים, אבל די מהר הבנתי, שמקומי בעולם הרפואה. בחרתי להתמחות ברפואת ילדים, כי יש בהם קסם, אותנטיות ופשטות ואני אוהבת את החיבור איתם. ילדים יכולים להוות סוג של חידה, לא תמיד הם יכולים להסביר את עצמם, והתפקיד שלי הוא לחבר את הנקודות לתמונה המלאה על מנת לסייע להם”, משתפת ד”ר שימשי-ברש.

בנוסף לעבודתה כרופאה, היא גם מדריכה קורסי החייאת ילדים לצוותים רפואיים (PALS) ומשחקת כדורגל בקבוצת נשים.

במרפאת הרב קוק של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, ניתן לקבל שירות רפואי במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה וילדים, גריאטריה, סיעוד, שירותי משרד ובית מרקחת בזמינות גבוהה.

“אני נרגשת להצטרף למרפאה. המוטיבציה שלי היא, הידיעה שבכל יום אני לומדת, מגלה דברים חדשים ופוגשת אנשים מעניינים. אני מאמינה, שחשוב להנחיל הרגלים בריאים לילדים כבר מגיל קטן, להכניס פעילות חוץ לשיגרה, לצמצם מסכים ולהמעיט במוצרים המכילים סוכר”, מוסיפה ד”ר שימשי ברש.

“אני מברכת את ד”ר שימשי-ברש על הצטרפותה למרפאת כללית הרב קוק. ד”ר שימשי רופאה מצוינת, שתתרום רבות לבריאות הילדים. הכללית מקפידה על מתן שירות רפואי ברמה הגבוהה ביותר ועל צירוף הרופאים טובים ביותר לשורותיה”, סיכמה ד”ר סילבי שילר, מנהלת מינהלת קריות של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments