ו' ניסן התשפ"ד, 14/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חשבון האינסטגרם של הבעל מטריף את האישה

הבעל אמר שהוא מעדיף לבלות עם הנכדים. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
Sunday May 30, 2021

משהו מוזר מתרחש בין שני מצליחנים, בעל ואישה, אשר צברו הון עתק. האישה חוששת, שחברותיה יעקבו אחר האינסטגרם של בעלה ודרשה ממנו לסגור את חשבון האינסטגרם. כשהשיב בשלילה, החל הפיצוץ.

בני הזוג מגדלים שלושה ילדים. הם מנהלים אורח חיים ברמה גבוהה ושניהם משתכרים יחד סכומים גבוהים. במשך 14 שנות הנישואים שלהם, צברו יחד הון עצמי של למעלה מ-20 מיליון שקלים, ברכוש ובכסף. עכשיו מסתבר, שכל העושר וכל הנאות החיים כבר לא מעניינים והאישה מבקשת להתגרש, אבל דורשת “חבילה כבדה” לדברי הבעל.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, מספר כי בגלל המראה החיצוני המרשים שלו, אישתו החלה למרר לו את החיים בסצנות קינאה. היא החליטה, שהוא חייב לחזור מהעבודה לא יאוחר מהשעה חמש, לאחר שכל השנים הוא ורעייתו עבדו יחד לסירוגין עד השעות המאוחרות של הלילה. “בשנה האחרונה כבר הסכמתי, ששלושה ימים בשבוע אגיע בשעה סבירה ואהיה עם הילדים, אבל זה לא הספיק לה”.

התפנית בעלילה הגיעה, לאחר שהאישה ביקשה מבעלה לבטל את חשבון האינסטגרם שלו ולחדול מלעקוב אחרי החברות שלה. כמו כן ביקשה ממנו האישה, לא לאשר חברות שלה שפונות אליו לעקוב אחריו. “האינסטגרם היא הפלטפורמה שדרכה אתה מנהל קשרים עם החברות שלי”, הטיחה האישה בפניי בעלה.

האישה והבעל הינם זוג מוכר מאוד בעיר בה הם מתגוררים, בעיקר בגלל ששניהם הקימו כבר שני ‘סטרטאפים’ ואחד מהם נמכר לאחרונה לחברה ישראלית אחרת. “לא חסר לה ולי כסף” סיפר הבעל, “צברנו יחד לא מעט, הכל בעבודה קשה, אבל סצנות הקינאה הוציאו אותה מדעתה”.

עו”ד סולן טענה בבית הדין, כי דרישת האישה בעניין האינסטגרם גובלת בחוצפה. “יש גבול לחדירה לפרטיות. גם אם בני הזוג נשואים, עדיין שמורה לכל אחד ואחת מהם הזכות לפרטיות”. עוד נטען, כי חשדות האישה כאילו הוא מחזר אחרי חברותיה באינסטגרם, אין להם יסוד ואם הן מחזרות אחריו, כדאי שהאישה תפנה אליהן.

בית הדין הצדיק את הבעל בכל הנוגע לפרטיות, מבלי להתייחס לאינסטגרם. “יש להימנע מלחצות את הגבול הדק של חדירה לפרטיות בין בני זוג”, והורה להם להגיע להסכמה בתוך שבוע ימים. במידה ולא יושג סיכום, דורשת האישה מחצית מכל ההון שצברו, מזונות ובונוסים עתידיים. כמו כן היא מבקשת במקרה של אקזיט, לקבל את מחצית שוויו.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments