י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תושב קריית חיים גידל סמים מתחת לדירת הוריו

בדירה נמצאו שתילי סם שלא לצריכה עצמית. . צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף
Wednesday June 22, 2022

זה לא אני: בית משפט השלום בקריות, האריך במספר שעות את מעצרו של אדם בן 33 מקריית חיים, בחשד כי הפעיל מעבדת סמים, ברחוב אלכסנדר זייד בקריית חיים, בדירה מתחת לדירת הוריו. החשוד הכחיש את החשדות נגדו וטען, כי הוא השכיר את הדירה ובסך הכל בא לבקר את הוריו. בפרשה עצור חשוד מרכזי, תושב עכו בן 49.

בלשי זבולון פשטו ביום שלישי השבוע על דירה בקריית חיים, שם חשפו מעבדת סמים. במעבדה נמצאו 224 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס, במשקל כולל של כ- 97 ק”ג, וכן ציוד רב המשמש לגידול סמים.

בדיקת חוזה השכירות העלתה, כי מי ששכר את הדירה, הוא תושב קריית חיים, שמתגורר בדירה מעל הדירה בה פעלה המעבדה. הבלשים עצרו את הצעיר בדירת הוריו, משם הובא לדיון בהערכת מעצרו.

סניגורו של החשוד, עו”ד רועי קרן, טען כי מדובר בטעות ולחשוד אין כל קשר לסמים. לדבריו, החשוד סגר עסק ונקלע למצוקה כספית, ועל כן השכיר את הדירה מתחנת לדירת הוריו בשכירות משנה. עו”ד קרן שאל, האם נמצאו ממצאים פורנזים שקושרים את החשוד לדירה, כמו טביעות אצבע. נציג המשטרה טען, שבינתיים לא נמצאו ממצאים כאלו ועו”ד קרן טען, “גם לא תמצאו”.

בדברי הסיכום טען עו”ד קרן, כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, שנקלע לסיטואציה לא לו.

לאחר עיון בחומר החקירה, ציין השופט צבי כוחן, כי יש בראיות כדי לקשור בין החשוד לחשדות. עם זאת הוסיף השופט, כי לא הוצג לו קשר בין החשוד לשוכר הדירה, וכן ציין, כי מדובר באדם ללא עבר פלילי. השופט האריך את מעצר החשוד בעשר שעות, על מנת לאפשר למשטרה לבדוק את גרסתו.

מעצרו של החשוד המרכזי הוארך, כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments