ח' ניסן התשפ"ד, 16/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הבעל הסכים לבקשת רעייתו לצרף לחדרם במלון גבר נוסף

בעלי חשב שאזרום איתו כשהזמין צלע שלישית. עורכי הדין בהתיעצות במשרדה של עו"ד סרין סולן
Thursday July 29, 2021

תופעת מסיבת חילופי הזוגות הפכה למכת מדינה והללו מתקיימות בבתים פרטיים בכמויות. עבור זוג באמצע שנות השלושים לחייו, כשמאחוריהם 7 שנות נישואין, מסיבה שכזו הסתיימה בדרמה לא פשוטה עבור הבעל.

לפני כחודשיים יצאו בני הזוג למסיבת חילופי זוגות, מספר הבעל בפנייתו לעורכי הדין שרין וגדלי סולן. “יצאנו למסיבה וזו לא היתה הפעם הראשונה. אנחנו נוהגים כל כמה חודשים לעשות זאת כדי לגוון לנו את החיים”. לדבריו, גם בשנת הקורונה הוא ורעייתו, לא החמיצו את ההזדמנות אחת לכמה חודשים, לצאת לבילוי המשותף הזה.

הדרמה התרחשה לפני כחודשיים וחצי. אז יצאו בני הזוג למסיבת חילופי זוגות בהרצליה פיתוח, באחת הווילות המפוארות באיזור ונכחו בה לא מעט אנשים מפורסמים, טען הבעל. “זה לא להאמין מי מגיע למסיבות הללו. מכיוון שהתנאי הראשון להיכנס למסיבה שכזו הוא להגיע עם בת זוג, התנאי השני הוא הרבה כסף עבור כניסה, והתנאי השלישי, שאתה מתחת לגיל 40, אז סביר להניח שהמראות יהיו מלבבים”.

לדבריו, באירוע האחרון התעקשה האישה, שבן הזוג איתו היתה בקשר במהלך המסיבה (והוא לא היה היחיד), ייצטרף אליהם לחדר במלון ששכרו, בסמוך לאיזור בו התקיימה המסיבה. “אישתי הסבירה לי, שהבחור מתגורר באיזור הדרום, בת הזוג שלו החליטה לחזור דרומה והוא החליט להישאר במסיבה, וכך נותר בשעות הקטנות של הלילה ללא אפשרות למצוא מקום ללון בו”.

הבעל הסכים למחווה של רעייתו וסבר לתומו, כי מדובר בפיתרון של מצוקה רגעית. רק בבוקר הוא הבין, כי אותו גבר הוזמן לחדר לא רק למטרות שבעבורן הסכים הבעל להגעתו. בהמשך התברר לבעל, כי האישה אינה מרפה מהקשר עם אותו הגבר שהכירה במסיבה.

עו”ד שרין סולן הבהירה, כי מאחר ובני הזוג נחושים להתגרש, אז הליך הגישור הוא עניין פורמלי והשניים ייתייצבו בבית הדין הרבני במהירות ויתגרשו מבלי שהבעל ייצטרך לשאת בהוצאות הכתובה. לגביי הרכוש הרב, שחלקו ירושה מהוריי האישה, על כך יש לדון בבית המשפט למשפחה, מאחר והבעל לא מתכוון לוותר על חלקו ודורש מחצית מכל הרכוש, למרות שחלקו הגדול שייך לה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments