כ"ג ניסן התשפ"ד, 01/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הבעל העלים את הנייד של אישתו

הבעל טוען, כי בחודש האחרון חייהם הפכו לבלתי נסבלים. עו״ד שרין סולן. צילום: עצמי
Sunday May 15, 2022

סיפור מהחיים: במשך חודשים חשד הבעל, כי אישתו עושה בטלפון הנייד, שימושים מעבר לעבודה. בתחילה הסבירה הרעייה, כי היא מעלה סטורי לרשתות החברתיות וזה ” ‘סוג של עבודה’ ואתה צריך להבין…”, בהמשך הוסיפה, כי המכשיר הוא חלק מהעבודה ואצלה העבודה נכנסת הביתה עד לשעות הקטנות.

בני הזוג נשואים 14 שנים ועוסקים כל אחד בתחום שונה לחלוטין. הבעל עוסק בייצוא וייבוא של חומרי גלם לטובת תעשיית הקנביס. אישתו עוסקת בשיווק נדל”ן מניב. לאורך השנים ייצרו שני בני הזוג הכנסה יפה לביתם, אבל כמו שקורה לא מעט, בסוף מישהו מחפש לו הרפתקאות.

בפנייה לעורכת הדין שרין סולן בשבוע שעבר, עוד בטרם החל הליך כלשהו, טען הבעל, כי החרים לאישתו את הנייד. לדבריו הוא עשה זאת, לאחר שבמשך מספר חודשים לא התלונן על העיסוק המופרז שלה בטלפון והצליח ל”הרדים אותה”, כך גם גילה בעבודה שקטה את סיסמת הכניסה לטלפון. אחרי שהסיסמא הייתה בידו, החליט להעלים את הנייד. “כאן יש את כל ההוכחות”, אמר הבעל לעו”ד סולן והניח את הנייד על שולחנה.

האישה הבהירה לבעלה, כי אם לא יחזיר לה את הנייד, היא תתלונן נגדו במשטרה על גניבה. הבעל טוען, כי המכשיר נרכש על ידו והוא זה שמשלם את התשלום החודשי לחברת הסלולר ולכן יש לו בעלות מלאה עליו. עו”ד סולן טוענת, כי משפטית יש לבחון את טענת הבעלות על הנייד. היא גם סירבה באותו מעמד להצעת הבעל, לפתוח את הנייד של אישתו ולשלוף ממנו “הוכחות” לבגידות שלה, והורתה לו להכניס אותו לתיקו.

עו”ד סולן המליצה לבעל, שלא לפתוח את הנייד ללא הסכמתה של אישתו, עד לבירור הנושא, אבל הבהירה לבעל, כי הוא יכול להתנהג מולה כאילו הוא יודע מה יש בנייד וראה הכל, תוך ניסיון להגיע להסדר. ללא קשר הציעה עו”ד סולן, כי לאור משבר האמון הקשה ביניהם, יש לשגר לאישה מכתב, על הרצון לפרק את השותפות ולהתחיל בהליך של יישוב סיכסוך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments