ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אוהדי הפועל תל אביב הגיעו עם אלות לקריית אתא

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל, הגיעו למשחק בקריית אתא עם מקלות ואלות, כאילו הם יוצאים למלחמה. צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Monday June 10, 2024

אדום מסוכן: בית משפט השלום בקריות, האריך אתמול (ראשון) ב-24 שעות, את מעצרם של שני תושבי המרכז, אוהדי הפועל תל אביב, שנעצרו שלשום בערב, לקראת משחק הכדורסל בין עירוני קרית אתא להפועל תל אביב, כשברכבם נמצאו אלות מסוגים שונים.

מבקשת המעצר עולה, כי השניים היו בתוך רכב ליד אולם הכדורסל ופיצחו גרעינים. שוטרי סיור שעברו במקום הבחינו בהתנהלותם, ובחיפוש ברכב נמצא תיק צה”לי ובו הציוד האסור. המשטרה עצרה שישה אוהדים, אבל רק שניים מהם, ששמרו על זכות השתיקה, הובאו אתמול לבית משפט השלום בקריות, שם ביקש נציג המשטרה, להאריך את מעצרם ב-7 ימים נוספים.

במהלך הדיון הציג נציג המשטרה תמונה עם הציוד עימו הגיעו שני החשודים למשחק וציין: “אני בספק אם כך באים למגרש כדורסל. נראה כי הם באו במטרה אחרת לחלוטין”.

סנגורם של החשודים, עו”ד אסף אלוויה ציין, כי החשודים לא הכניסו את הציוד לתוך המגרש, ולמעשה לא עשו כלום, חוץ מלפצח גרעינים. לדבריו, לו היו מוסרים גרסה, המשטרה הייתה משחררת אותם. עו”ד אלוויה ציין עוד, כי בבקשת המעצר טענה המשטרה, כי ברשות השניים נמצאו סכינים ואגרופנים, אבל לא ניתנה כל הוכחה לכך, וגם בהודעת המשטרה על המעצר לא צוין, כי החשודים היו מזוינים בסכינים. הסנגור הוסיף, כי אין חשש לשיבוש חקירה, מכיוון ששני החשודים היו ביחד במעצר וגם הובאו ביחד להארכת מעצר ללא הפרדה ביניהם, וגם אין חשש למסוכנות, כיוון ששניהם תושבי המרכז.

השופט יוסי טורס ציין, גם הוא לא מצא ראיות לכך, שהשניים החזיקו סכינים ואגרופנים. עם זאת ציין, כי קיים חשד סביר, שהשניים קשרו קשר לבצע עוון באמצעות הציוד שנמצא ברכבם והאריך את מעצרם ב-24 שעות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments