ט' ניסן התשפ"ד, 17/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

החיבור שבין הגוף והנפש

בקרית ביאליק נפתח מרכז היוגה והמדיטציה "powerZyoga", שהפך למקום עלייה לרגל עבור תושבים המעוניינים לבנות גוף חזק וגמיש, יחד עם מציאת פיתרונות לבעיות כלחץ דם, השמנת יתר, כאבי פרקים וכאבי גב

‏"powerZyoga": מרכז היוגה והמדיטציה בקרית ביאליק. לגוף ולנפש
Tuesday July 9, 2019
בלה ירון

במהלך שנת 2019 פתח זאב קביאטקובסקי, מומחה ליוגה ולמדיטציה, את מרכז היוגה והמדיטציה “powerZyoga”, שעד מהרה הפך למקום עלייה לרגל עבור תושבי האיזור, המעוניינים לבנות גוף חזק וגמיש, יחד עם מציאת פיתרונות לבעיות כמו לחץ דם, השמנת יתר וכן כאבי פרקים וגב, תוך שילוב בין בריאות הגוף והנפש.
“כבר לפני 2,000 שנה טבע המשורר הרומי יובנאליס את המימרא הידועה ‘נפש בריאה בגוף בריא’, שרלוונטית היום יותר מתמיד”, אומר קביאטקובסקי. “אנו חייבים לשלב בין בריאות הגוף והנפש, כדי להתמודד טוב יותר עם תחלואי המאה ה-21, כמו לחץ דם, השמנת יתר והפרעות אכילה, כאבי גב וכאבי פרקים, כאשר היוגה והמדיטציה נותנות פיתרון נהדר. בנוסף, היוגה פותרת בעיות כמו דיכאון, דאגות ולחץ, שהם תסמינים רגשיים כתוצאה מהחיים הלחוצים בחברה המודרנית”.
קביאטקובסקי מגלה, כי באחד הימים הגיעה אליו אישה כבת 60, שלא היתה מסוגלת להתכופף. כעבור כחודש וחצי של ביצוע תרגילי יוגה, היא כבר היתה מסוגלת לגעת ברצפה עם ברכיים ישרות. “היא בעצמה לא האמינה שזה קורה לה, והכל בזכות היוגה”, הוא מוסיף.
במקביל לשיעורי היוגה, המועברים ע”י מדריכים מקצועיים, ניתן להשתתף בסדנאות מדיטציה, שמטרתן להעניק שעה של שלווה, תוך הרמת מצב הרוח לאחר ימים לחוצים. ניתן להשתתף בשיעורי יוגה עבור צעירים ועבור הגיל השלישי, וכמו כן, יש אפשרות להתארגן בקבוצות של ארבעה אנשים ומעלה למפגשים בימים ובשעות נוחים. גם וועדי עובדים מוזמנים להשתתף בשיעורים ובסדנאות, כאשר קבוצות מאורגנות מקבלות הנחות. “זה מקום עם המון אנרגיה חיובית, ואני מזמין את כולם להגיע”, אומר קביאטקובסקי.
לפרטים: “powerZyoga”, מרכז היוגה והמדיטציה, רח’ קרן היסוד 30 קרית ביאליק, טל’: 052-5217717 ובפייסבוק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments