ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“היכל העודפים”, אאוטלט הרהיטים הגדול במדינה

החנות שנפתחה באיזור התעשייה קרית ביאליק, הפכה לרשת משגשגת עם 3 סניפים עד כה. הבעלים, שמעון כהן: "חרטנו על דגלנו סחורה איכותית, שירות ברמה גבוהה ומחירים נוחים"

"היכל העודפים": אאוטלט הרהיטים הגדול במדינה בקרית ביאליק
Thursday February 6, 2020
אורגד עמר

מאז הקמתה לפני 4 שנים, נחשבת רשת “היכל העודפים”, לאאוטלט הרהיטים הגדול בישראל. בעקבות ההצלחה הגדולה של הסניף בקרית ביאליק, נפתחו שני סניפים נוספים, בחיפה ובעפולה.
הרשת, בבעלותו של שמעון כהן, מבעלי “איטליה הקטנה”, כוללת לא רק את תצוגת הרהיטים הגדולה במדינה, אלא גם סחורה איכותית, שירות ברמה גבוהה ומחירים נוחים. “ההבדל בינינו לבין מרבית חנויות הרהיטים, היא שהם מתווכים, כלומר קונים ממפעלים או מיבואנים, ואילו אנו מייבאים את רוב המוצרים בעצמנו”, מסביר כהן. “משמעות הדבר היא, שברוב המקרים, הלקוח נפגע גם במחיר וגם בכך שהוא ממתין זמן רב למוצר. אצלנו, לעומת זאת, המחירים נוחים וזמן האספקה מינימלי”.

רשת “היכל העודפים” כוללת בין השאר מערכות ישיבה, פינות אוכל, כיסאות, מיטות, מזנונים, שולחנות לסלון וארונות, המיובאים מיותר מ-5 מדינות שונות. לרשת מחסני ענק, הקולטים את כל המכולות, כאשר זמן האספקה הממוצע של כל הזמנה עומד על 4-3 ימים בלבד. בצורה כזו, חוסך הלקוח את פערי התיווך וקונה בזול ישירות מהיבואן.

בתשובה לשאלה, מדוע החליט לפתוח סניפים נוספים, עונה כהן: “בזכות איכות המוצרים, השירות המצויין והמחירים הזולים, מגיעים אלינו לקוחות מכל הארץ. בכל מקום, אנשים צמאים לסחורה איכותית במחירים נוחים. בעקבות זאת, החלטנו להתרחב ולפתוח סניפים נוספים, שיהיו נגישים לאוכלוסייה נוספת”.

כמו כן, מוסיף כהן: “הלקוחות יודעים לזהות שירות טוב. פעם השיווק היה הרבה יותר קשה, אבל בעידן של הרשתות החברתיות, כולם שומעים על כולם. הפירגון האדיר שאנחנו מקבלים, נותן לנו אנרגיה להמשיך ולתת את השירות הטוב ביותר”.

מה תוכניות הרשת לקראת העתיד?

לאחר שפתחנו סניפים בחיפה ובעפולה, אנו מתכננים לפתוח סניפים נוספים עוד השנה. אני שמח מאוד, ש”היכל העודפים” והמהפכה שעשינו בתחום הרהיטים, תורמים להורדת יוקר המחייה.
פרט לשמעון כהן, משמשת הרשת גם עסק משפחתי, כאשר האישה רחל, אחראית על רשימת ההזמנות והמכירה בסניף קרית ביאליק, ואילו הבן איתמר, הנחשב לממשיך השושלת, אחראי על המכירות בסניפים ואספקת הסחורה לסניפים וללקוחות.

“היכל העודפים”, סניף קרית ביאליק: רח’ יוסף לוי 38. סניף חיפה: רח’ מקלף 10 צ’ק פוסט. סניף עפולה: שד’ מנחם בגין 79 (צמוד ל”סופר-ויקטורי”). טל’ רב-קווי: 073-7833100.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
יהושע אדלוביץ
4 שנים

אני מכיר את השירות והאיכות מזה למילה מ20 שנה מאז רק משתפרים כל קניה הופכת למשפחה עם שירות והתמדה