ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הילדים רבו בכדורגל האבא התערב ויעמוד לדין

לשכת התביעות זבולון, הגישה כתב אישום כנגד האב המאיים. תחנת משטרת זבולון. צילום: ארכיון מהרשתות החברתיות, לפי ס' 27א'.
Friday July 19, 2024

יצא מפרופורציה: לשכת התביעות זבולון, הגישה לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושב נהריה, בן 42, בגין איומים כלפיי אישה אחרת, על רקע ויכוח בין ילדיהם.

מכתב האישום עולה, כי בתאריך 14 לאפריל השנה, שיחקו כדורגל ילדי הנאשם והמתלוננת, בני 11, והנאשם סבר, כי הבן של המתלוננת הציק לבנו, ולכן התקשר למתלוננת ואיים עליה: “אני אזיין אותך, מה את חושבת לעצמך? אני אחזיר לך את הילד שלך בחלקים הביתה. חכי תראי מה יהיה ביום ראשון, אני אבא של א’, אף אחד לא יגע בילד ושלי לא ירביץ לו”.

עוד אמר הנאשם למתלוננת באותה שיחה, כי בנה וילד אחר “מכפכפים ילדים על ימין ועל שמאל, ואני מחנך את הילד שלי לא לאלימות, ביום שאני אשחרר את הבן שלי לאלימות, אני מבטיח לך, שבנך יחזור על ארבע הביתה. אני מבטיח לך את זה ואנחנו נראה זאת כבר ביום ראשון, תבואי ותראי את זה”.

הנאשם לא הסתפק בכך והוסיף איום נוסף: “תקשיבי נשמה, אני לא יודע שפות אחרות, אני יודע שפות של בית סוהר בסדר? אני יודע שפות של בית סוהר, מרביצים לבן שלי, שידפוק אותו ושיזיין אותו, למרות שאני מחנך אותם לא לאלימות”. בהמשך אמר הנאשם: “הבן שלי התפרק היום והתפרץ כלפיי ואמר: אבא מתעללים בי. תקשיבי לי טוב, יצאתי משפיותי כששמעתי את זה. אני לא מאיים, הבן שלי ידפוק את הילד ואני אדפוק את ההורים שלו. תקשיבי, מי שיגע בבן שלי, אני אזיין אותו ואת אימא שלו ואת הכוס של האימא שלו. אם את לא תחנכי את הבן שלך, הוא לא יחזור הביתה בריא, אני אזיין אתכם אם מישהו יגע בבן שלי”.

כתב האישום נגדו כולל סעיף אחד: איומים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments