ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“היתרון שלנו בכך שאנו מתאימים את כל סוגי המזרונים עפ”י דרישה”

כך מסביר הבעלים והמנהל של "המזרונאי - עולם השינה", יהושע ליבל, את סוד ההצלחה של החנות הוותיקה, שהוקמה לפני למעלה מ-30 שנה, ואשר בה ניתן להשיג את מיטב המותגים בשלל מחירים המתאימים לכל כיס

"המזרונאי": מזרונים מכל המותגים, ניסיון רב שנים ושירות פירסט קלאס
Friday May 15, 2020
מירה שפילמן

כאשר נפתחה חנות “המזרונאי – עולם השינה”, ברח’ דרך עכו בקרית מוצקין, לפני 31 שנה, עדיין פעל מעבר לכביש, מפעל “אתא”. מאז, זרמו המון מים בקישון, כאשר המפעל סגר את שעריו ובמקומו נפתח הקריון, אך “המזרונאי” עדיין נשאר באותו המקום וזוכה לפופולריות גדולה. “אנו מתאימים את המזרון עפ”י גיל, משקל והעדפה אישית. חשוב לנו מאוד, שהלקוח ירגיש הכי בנוח עם המזרון שהוא קונה”, מסביר הבעלים ומנהל החנות, יהושע ליבל, את סוד ההצלחה על רגל אחת.

בימים אלו יש טרנד למזרונים מסוג מסויים?

זה מאוד משתנה מאדם לאדם. רוב הלקוחות אינם “נעולים” על מזרון מסויים, ומקשיבים לעיצות שלנו. יש לנו את כל הכלים והניסיון להבין היטב מה כל לקוח מבקש וזה היתרון הגדול שלנו. כחנות הוותיקה מסוגה בקריות, הדבר משפיע על טיב השירות שאנו נותנים ללקוחותינו.

עם אלו מותגים עובדת החנות?

אנו עובדים עם כל המותגים המובילים, ובהם “קינג קויל”, “פרדייז”, “ווידר”, “עמינח” ו”פולירון”.

מה לגביי מחירים?

מחירי המזרונים הזוגיים נעים בין 1,400 ש”ח ועד 5,000 ש”ח.

האם החנות מספקת גם הובלה?

בהחלט. יחד עם זאת, עבור מי שמעוניין לקחת את המוצר בעצמו, אנו מספקים שירות של קשירת המזרון בצורה מקצועית, כך שניתן להובילו בנוחות גם עד אילת.

“המזרונאי – עולם השינה”, דרך עכו 165 קרית מוצקין, טל’: 04-8759891. שעות פתיחה: א’-ה’ 20:00-9:00, יום ו’ 13:00-9:00, מוצ”ש: מצאת השבת ועד 21:00.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments