י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הכוהנת הגדולה של עיצוב הפנים בצפון

לאחר קריירה ראשונה בתחום החינוך, החליטה אתי אטיאס לעשות שינוי, למדה עיצוב פנים ופתחה את "סטודיו A" במפרץ חיפה. "חשוב לי ליצור קשר טוב עם הלקוחות, כי בסופו של דבר, בני האדם והמגע האנושי, הם שעושים את ההבדל", היא אומרת

אטיאס: יצירתיות, מקוריות ומגע אנושי
Tuesday July 9, 2019
בלה ירון

לאחר שטיפחה קריירה של 15 שנה בתחום החינוך, החליטה אתי אטיאס, בת 43, נשואה ואם ל-4 ילדים, לעשות סוויץ’ בראש ועברה לתחום עיצוב הפנים, תוך שפתחה את “סטודיו A”. “מאז ומתמיד התחברתי לתחום עיצוב הפנים, קראתי חומרים מקצועיים, ביקרתי בתערוכות רלוונטיות בעולם והעשרתי את הידע שלי, אך זו לא היתה פרנסה עבורי”, מגלה אטיאס, שהינה בעלת תואר ראשון בחינוך ובתקשורת, ולאחר מכן השלימה לימודי תעודה בעיצוב פנים.
הסטודיו שבבעלותה של אטיאס, נותן מענה ללקוחות המעוניינים בתיכנון ובעיצוב פנים לדירות קבלן, בתים פרטיים, משרדים, חנויות וחללים ציבוריים. “היה לי ברור שבבוא היום אעסוק בתחום זה, בו התאהבתי, והיכולת שלי להתחבר לסוגים שונים של אנשים ולנהל פרוייקטים, נזקפת לזכות הקריירה הראשונה שלי, כמו גם ניסיון החיים האישי שלי”. בין הפרוייקטים שעיצבה, ואשר הפכו לאבני דרך משמעותיים בקריירה שלה, היו עיצוב בית יפהפה בשכונת “גבעת טל” בקרית אתא, המשתרע על 300 מ”ר, מרכז מידע של הרשות לפיתוח הגליל, וכן חנויות, בתים פרטיים ודירות קבלן.
מה הדברים העיקריים שחרטת על דגלך?
אני מאוד יצירתית, מקורית, דינמית ופרקטית. כל פרוייקט אני מבצעת כאילו היה פרוייקט אישי שאני מעצבת עבורי. בנוסף, אני נוטה לשלב בפרוייקטים השונים חומרים טבעיים חמים וקרים, ובהם עץ, ברזל, שיש ובטון, כל זאת לשם הגיוון ויצירת האווירה הייחודית בחללים. כמו כן, אני אוהבת להכניס את הטבע לחללים השונים שאני מעצבת, תוך שילוב בין פנים וחוץ. דבר נוסף שחשוב לי, הוא ליצור קשר טוב עם הלקוחות ולגרום לכך, שתקופת השיפוץ או הבנייה לא תהיה קשה ומורטת עצבים, אלא תהליך חווייתי. אני סבורה, שאפשר ליהנות גם מהדרך, ולא רק מהתוצאה הסופית, מכיוון שבסופו של דבר, בני האדם והמגע האנושי הם שעושים את ההבדל.
“סטודיו A”, שד’ ההסתדרות 202 (בתוך “ענק הווילונות”), טל’: 052-6453336 ובפייסבוק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments