ט"ז אדר ב' התשפ"ד, 26/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הכי מתוקה מזה עשור: מכבי חיפה זכתה באליפות המדינה בכדורגל

חגיגות האליפות יערכו הערב עם אלפי אוהדים. צילום: יוסי שקל/0404
Monday May 31, 2021
תום אברמסון - 0404

לאחר 10 שנים יבשות מתארי אליפות, מכבי חיפה זכתה אמש (ראשון) באיצטדיון סמי עופר באליפות ה-13 בתולדותיה, לאחר שגברה על הפועל ב”ש של רוני לוי 2:3 במסגרת מחזור הסיום של העונה. מנגד, מכבי ת”א לא הצליחה לנצח את עירוני קריית שמונה באצטדיון בלומפילד וסיימה את המשחק ב-2:2 מאכזב מבחינתה.

ברק בכר המאמן שעשה את השינוי המנטלי. צילום: יוסי שקל/0404

הקבוצה של ברק בכר דרסה את האורחים מבירת הנגב במחצית הראשונה וירדה להפסקה ביתרון של 0:3, משערים של עומר אצילי, ניקיטה רוקאביצה וצ’יירון שרי. במחצית השנייה חלה ירידה דרסטית ביכולת של חיפה, ב”ש חזרה למשחק עם שערים של יוספי ורוסה וגרמה להרבה מאוד דפיקות לב ביציעים של האוהדים הירוקים. בסופו של דבר, חיפה הצליחה לשמור על היתרון, והחגיגות באצטדיון החיפאי החלו עם 30,000 אוהדים ביציעים.

רוקביצה החלוץ. מלך השערים של החליגה עונה שניה ברציפות. צילום: יוסי שקל/0404

אורן חסון, יו”ר ההתאחדות לכדורגל: “אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים חוגג היום זכייה באליפות, לראשונה מזה עשור והאושר של כל מי שעשו לטובת ההישג העצום הזה אינו יודע סוף. מכבי חיפה, קבוצה שדבקה בהתמדה ונחישות ושמרה על אחידות גם בתקופות פחות זוהרות, זכתה הערב באליפות בסיומה של שנה מאתגרת במיוחד.

שנה שהיתה אפופה באי ודאות, שנה בה סגרים תכופים שברו את רצף האימונים ויצרו קשיים, שנה בה נמנע מקהל האוהדים לצבוע את המגרשים מדי שבוע. אני מברך את הקבוצה על הנחישות וההתמדה, על כדורגל מצוין והיכולת לצלוח עונה כל כך מורכבת ומאתגרת. אנסמבל נפלא בניצוחו של הבעלים יעקב שחר, שאני רואה בו דמות מובילה בכדורגל הישראלי, דמות שמעניקה השראה לדורות של בעלים, מנהלים ושחקנים.

השלישיה המובילה של מכבי חיפה. חזיזה, שרי ואצילי. צילום: יוסי שקל/0404

צוות מקצועי משובח, שחקנים מחויבים ומעל לכל קהל ירוק עצום ותומך, החזיר הערב למאות אלפי אוהדים את הירוק בעיניים. אתם ראויים לכל רגע של שמחה, סיפוק וגאווה. מחמאות רבות גם ליריבה על התואר, מכבי תל אביב, שלרגע לא ויתרה וסידרה לכולנו מותחן משובח”.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר, אמר לאחר הזכייה באליפות עם הירוקים: “כמה שהמצב היה קשה בסיום, ככה זה היה מתוק. זו האליפות העוצמתית ביותר שהייתה לי. המעבר מהמקום השני לראשון מאוד קשה, בטח עם קבוצה כמו מכבי ת”א שאפשר לפרגן לה ונלחמה עד הסוף”.

השחקן ה-12. הקהל הירוק בטירוף. צילום: מורי חן/0404

על צירופו של עומר אצילי, אמר בכר: “המהלך כולו היה של יעקב שחר, אצילי הגיע לשדרג אותנו”. בכר, אשר לא מחזיק בחוזה בעונה הבאה בשורות האלופה, צפוי לקבל חוזה לשנתיים משחר ולהוביל את הירוקים במשחקי מוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments