י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הכללית משקיעה 100 מיליון ש״ח במרכז רפואי בנהריה

הדמיית המרכז לרפואה יועצת של כללית. צילום: דוברות כללית
Monday December 27, 2021

החלו עבודות הקידוח, החפירה והדיפון ברחוב המייסדים 15 בנהריה, בשטח המרכז החדש שיתפרס על שטח של כ- 5000 מ”ר מעל הקרקע, ויתנשא לגובה של 3 קומות, בנוסף לחניון התת קרקעי .
המרכז ייבנה בבנייה ירוקה המבוססת על תאורה טבעית, אמצעים לחיסכון באנרגיה ובהשקעה של כ-100 מיליון שקלים.

במרכז החדש ניתן יהיה לקבל שירות רפואי איכותי ומתקדם, ממיטב המומחים ברפואה יועצת כגון: עיניים, אף אוזן וגרון, כירורגיה, מכון לבריאות הלב עם מיכשור אבחנתי מתקדם, מכון הדמייה – רנטגן ואולטרסאונד, מרכז בריאות האישה, חדרי ניתוח, מכון גסטרואנטרולוגיה, מיון קהילתי, מעבדה לבדיקות דחופות, מכון אונקולוגיה, בית מרקחת ואולם מרווח לקיום סדנאות והרצאות לקהל הרחב.

לדברי רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, בנוסף לשירות הרפואי הרחב, קומות החניון התת קרקעי, מתוכננות להפעלה בשעת חירום ובמידת הצורך כדי להבטיח רצף של שירות רפואי לתושבי נהריה והסביבה. המבנה יהיה חדיש ומותאם לצרכים של רפואת העתיד, עם הקפדה על פרטיות ורווחת המטופלים”.

“הכללית מקדמת ומתאימה את שירותי הרפואה הניתנים בהתאם לצרכי האוכלוסייה. אנו בונים מרכז חדיש ומתקדם ונעניק בו שירות רפואי איכותי, עם מיכשור רפואי מודרני ועדכני, באמצעות צוות מומחים מובילים מהשורה הראשונה. האיבחונים והטיפולים יבוצעו במרכז לרפואה יועצת בקהילה, ללא צורך בפנייה לחדרי מיון ולבתי החולים. המטופלים שלנו יקבלו את הטיפול האיכותי, ברמה הגבוהה ביותר ובסביבה המוכרת להם”, סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments