י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רואי דוד: “עיריית קרית אתא עובדת על התושבים”

חובתי כנבחר ציבור להעלות חשש, לדאוג לפרטיותם של התושבים ולהתריע על שימוש לכאורה במשאבים עירוניים לצרכים פוליטיים של העירייה. רואי דוד. צילום: יח"צ
Sunday May 9, 2021

מי דובר אמת, חבר המועצה או עיריית קרית אתא? תלוי את מי שואלים.

בשבוע שעבר פירסמה העירייה תוכנית מקיפה לבניית 11 גני משחקים ברחבי העיר. בהודעת העירייה נאמר, כי לקראת ביצוע התוכנית, נערך סקר מקיף בין התושבים, כדי לקבוע איך הם רוצים שהגנים בשכונתם ייראו. לחבר מועצת עיריית קרית אתא, רואי דוד, פרטי התוכנית נראו מוכרים: הוא חזר להודעות העירייה מלפני שנה ומצא כי כבר אז, פורסמה תוכנית זהה, גם כן לבניית 11 גני ילדים, גם אז תוך שיתוף התושבים.

בריאיון ל”חדשות הקריות” אמר דוד: “לבנות 11 גני משחקים חדשים זה מצויין, אבל ראה זה פלא: לפני למעלה משנה העירייה פירסמה בדיוק הודעה דומה  ומרבית גני המשחקים שברשימה כלל לא נבנו עדיין. כמה אפשר למחזר את אותה ידיעה? התושבים לא טיפשים, תבנו כבר”.

בהודעת העיירה פורסם, כי נעשה מיפוי שכונות ובדיקת צרכים?

הלוואי וזה היה נכון, שולפים סיסמאות מהשרוול ולא שואלים אף אחד. דיירי הרחובות ברכה פולד, סוקולוב ופינסקר, לא שמעו על כך. השכונות הללו מתאפיינות עם קהל מבוגר ובנו להם גני משחקים לילדים. במקום שזה ישרת את התושבים של השכונה, זה הפך לסיוט עבורם. פשוט חלם.

אז מה בעצם אתה אומר? שלא שואלים את התושבים?

אני אומר, שהעירייה רק חושבת שהיא יודעת טוב יותר מהתושבים. היא לא שואלת, לא משתפת, לא בודקת, קובעים עובדה בשטח וזהו. ככה לא מתכננים עיר, ככה בוודאי לא מנהלים עיר. את התוצאות העגומות רואים בשטח וחבל, רק התושבים נפגעים מכך. עיריית קרית אתא, פשוט עובדת על התושבים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments