כ"ד ניסן התשפ"ד, 02/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

התנתק מחברת “הוט” והמשיכו לגבות ממנו תשלום

ללקוח נמאס. חברת "הוט" נמצאת בצמרת תלונות הצרכנים. צילום אילוסטרציה
Sunday April 21, 2024

צרכנות קלוקלת: תושב קריית ים, שלטענתו התנתק מחברת הוט טי.וי ואף החזיר בעצמו את הציוד לחברה, ממשיך להיות מחויב בתשלום עבור השירות. כך התברר מתביעה אותה הגיש האזרח לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות.

מהתביעה עולה, כי בחודש פברואר השנה, הלקוח הודיע לחברת הוט טי. וי, כי הוא מבקש להתנתק מהשירות. נציגי השירות הבטיחו לו, כי תוך יומיים הוא ינותק ואז יבואו לאסוף את הציוד שברשותו.

התושב המתין פרק זמן מסוים, אך לדבריו, השירות לא נותק ואיש לא נשלח לקחת את הציוד שהיה ברשותו. לבסוף הוא ניתק בעצמו, אסף את המכשירים והחזיר אותם לסניף “הוט” בחוצות המפרץ, תוך שהוא מקבל זיכוי על הציוד. למרות זאת לטענתו, החברה ממשיכה לגבות ממנו תשלום.

בתביעה מבקש התובע מבית המשפט, לבטל את החוב שחברת “הוט” טוענת, כי הוא חייב לה ולפצות אותו על ההתנהלות ובסך הכל הוא דורש 800 שקלים.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments