י"ב אדר ב' התשפ"ד, 22/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חברה מקרית ביאליק זכתה בפרס ספק השנה של בואינג העולמי

"גאים להיות החברה הישראלית הראשונה שזוכה בפרס יוקרתי וחשוב זה". מנכ"ל "וויפרו גבעון", רונן גבעון
Thursday September 10, 2020

קרית ביאליק על המפה העולמית. חברת “וויפרו גבעון”, יצרנית המכלולים התעופתיים מאיזור התעשייה בעיר, זכתה בפרס ספק השנה של חברת בואינג. “וויפרו גבעון” היא החברה הישראלית הראשונה הזוכה בפרס, הנחשב ליוקרתי ביותר בתעשיית התעופה.

חברת בואינג מפעילה את אחת משרשרות האספקה הגדולות והמורכבות בעולם, הכוללת למעלה מ-12,000 ספקים ב-60 מדינות מ-5 יבשות. “וויפרו גבעון” היתה מועמדת לפרס חמש פעמים בעבר, והשנה בחרה בה וועדת הפרס, המורכבת משורת מנהלים בכירים בחברת בואינג העולמית.

בנימוקי הזכייה ציינה וועדת הפרס את ביצועיה יוצאי הדופן של “וויפרו גבעון”, בתחומי טכנולוגיית הייצור, איכות, אספקה במועד, תחרותיות, שמירה על איכות הסביבה ויעילות שירות הלקוח.

רונן גבעון, מנכ”ל “וויפרו גבעון” מסר: “מגיפת הקורונה מציבה אתגרים חסרי תקדים בפניי תעשיית התעופה העולמית, ולכן אנו גאים במיוחד להיות החברה הישראלית הראשונה הזוכה בפרס כה יוקרתי וחשוב. לפני שמונה שנים בואינג החליטה לתת לנו הזדמנות, ואנו לקחנו אותה בשתי ידיים. בואינג למעשה “גידלה” אותנו להיות שחקן תחרותי ואיכותי בתעשיית התעופה העולמית ובעת הזו אנו עומדים לצידה כשותף אמת”.

החברה צמחה מעסק משפחתי בתחום עיבוד שבבי למתן פיתרונות לחברות המובילות בעולם בתעשיית התעופה. אלי דוקורסקי, ראש העיר

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: “אני גאה בהצלחותיה של חברת “וויפרו גבעון”, הנמצאת בחוד החנית של טכנולוגיות הייצור. החברה צמחה מעסק משפחתי בתחום עיבוד שבבי למתן פיתרונות לחברות המובילות בעולם בתעשיית התעופה”.

“וויפרו גבעון” היא חברה בת בבעלות מלאה של קבוצת “וויפרו” העולמית, אשר הכריזה לאחרונה בשיתוף עם בעל השליטה בה, המיליארדר והפילנתרופ ההודי, עזים פרמג’י, על תרומה בהיקף של 132 מיליון דולר למאבק במגפת הקורונה. מדובר בתרומה המדורגת כשלישית בהיקפה עד כה, כאשר רק תרומותיהם של ג’ק דורסי, מייסד “טוויטר”, וביל גייטס, מייסד “מיקרוסופט”, מקדימות אותה. פרמג’י הוא גם אחד ממשקיעיה המוקדמים של חברת התרופות “מודרנה”, אשר מובילה את המירוץ לפיתוח חיסון נגיף הקורונה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments