ד' ניסן התשפ"ה, 02/04/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חברת “הוט מובייל” הטרידה תושב על חוב שבוטל

אלפי תלונות הוגשו נגד חברת "הוט מובייל", על צרכנות לא הוגנת. צילום: מתוך אתר החברה, לפי ס' 27א'.
Sunday March 30, 2025

הטרדה מתמשכת: תושב קריית ביאליק, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “הוט מובייל”, שלטענתו מציקה לו, בגלל חוב ששולם כבר בחודש יולי 2024, אחר החלטה על סיום ההתקשרות מול החברה. לטענת התובע, בשל פניות החברה, כולל איומים בנקיטת צעדים, נפגעה בריאותה של אישתו.

מכתב התביעה עולה, כי בחודש יוני 2024, עם חזרתו מחו”ל, סירבה החברה לבטל חבילה לחו”ל שרכש. במקום זה הציעו לו, להחליף את כל החבילה שיש לו, עבור שלושה קווים לחבילה יקרה יותר. התובע סירב והודיע על ניתוק שלושת הקווים. במקביל ביקר בסניף, לוודא שהקווים נותקו וכן דרש לקבל את גמר החשבון. בחודש ספטמבר 2024, שילם התובע את יתרת החוב, 318 שקלים, וביטל את הרשאת החיוב בכרטיס האשראי.

למרות זאת המשיכה חברת “הוט מובייל”, לשלוח לו הודעות על חוב קיים, בין השאר באמצעות 18 שיחות טלפון ו-14 הודעות טקסט. התובע העביר לחברה את כל המסמכים, שהוכיחו כי החוב שולם, אך למרות זאת קיבל מכתב התראה באמצעות עורך דין. לטענת התובע, אישתו סובלת מבעיות בריאות קשות ומטופלת בכדורי הרגע נגד דיכאון. “אישתי קיבלה את מכתב ההתראה הרשום וזה ערער את מצב בריאותה”, נטען בתביעה.

למרות כל פניותיו, החברה ניסתה פעם נוספת לחייב את כרטיס האשראי שלו, בסכום שלטענתו שולם מספר חודשים לפני כן.

התביעה שהוגשה עומדת על 18 אלף שקלים, מתוכם 10.000 שקלים בגין הטרדות, פגיעה בשם הטוב ובושה, ועוד 8000 שקלים בגין פגיעה בבריאות אשת התובע.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments