ח' ניסן התשפ"ד, 16/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חברת “סלע בראל” תבנה 1214 יח”ד ב”נאות אפק” קרית ביאליק

חברת "סלע בראל" זכתה במכרז החדש ותקים מבני מגורים יוקרתיים בשכונת "נאות אפק". צילום אתר החברה
Thursday February 11, 2021

תנופת הפיתוח בקרית ביאליק לא נעצרת. רשות מקרקעי ישראל פירסמה לשיווק קרקעות נוספות בשכונת “נאות אפק”, שכבר אוכלסה במאות תושבים במהלך השנתיים האחרונות.

חברת “סלע בראל” בע”מ”, זכתה במכרז החדש ותקים מבני מגורים על גביי 8 מגרשים בשטח של  72 דונם. כל הדירות ישווקו לשוק החופשי.

עבור הפרוייקט החדש תשלם החברה לרשות מקרקעי ישראל 371 מיליון ש”ח עבור הקרקע. מדובר בקרקע הראשונה מזה 6 שנים, שמשווקת בקריות בשוק החופשי ולא במסגרת מחיר למשתכן או בתמורה מופחתת.

בנוסף למבני המגורים, מוקם בימים אלו בשכונה, מרכז מסחרי גדול על ידי חברת הנדל”ן “סלע בינוי”. המרכז ממוקם בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן, בסמוך לכניסה הדרומית לשכונה. המבנה בן 4 קומות מעל פני הקרקע ומתפרש על 9500 מ”ר של מסחר ותעסוקה. המרכז יכלול 2 קומות מסחר, שרותי רפואה וקומות משרדים, ועתיד לשרת את תושבי השכונה במתן שירותים מגוונים.

בימים אלו מקימה עיריית קרית ביאליק פארק מרכזי בשכונת “נאות אפק”, על שם השחקן, במאי, מפיק והתסריטאי המנוח, יהודה ברקן ז”ל. הפארק משתרע על 12.5 דונם ויכלול טיילת מרשימה לכל אורכו, איזור משחקים, מתקני שעשועים, איזור המיועד למנוחה ומרגוע ופינות נוי.

בחודשים הקרובים עתידות להסתיים העבודות, להקמתו של מחלף נוסף המתחבר לכביש 22, מחלף ח”ן, אשר יחבר את שכונת “נאות אפק” לכביש עוקף קריות. המחלף יחבר גם את השכונה לפארק התעשייה והמסחר קרית ביאליק.

שמח בהצלחת שיווק הקרקעות בשכונה החדשה. ראש העיר אלי דוקורסקי

ראש העיר, אלי דוקורסקי:” אני שמח בהצלחת שיווקי הקרקעות בשכונה החדשה. בטוחני כי רכישת דירה ב”נאות אפק” הינה מניה מובטחת, כאשר התושבים החדשים יקבלו בעתיד את כל השירותים הנחוצים להם מבלי לצאת משכונתם”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments