ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פנייה לרמטכ”ל: מדוע חבר המועצה אריק מוגרמן ממוצקין אינו בצבא

במכתב לרמטכ"ל, לשר הביטחון ולפרקליטות, דורשים חברי המועצה לדעת, מדוע אריק מוגרמן מתעסק בפוליטיקה ואינו משרת בצה"ל ככל אזרח. צילום: פרטי, מתוך הרשתות החברתיות.
Wednesday July 17, 2024

חם בקריית מוצקין, מה זה חם? אש. חברי האופוזיציה במועצה, החליטו להפשיל שרוולים, ולבדוק את מעשיו של חבר המועצה הטרי, אריק מוגרמן (22), שבמשך חודשים ארוכים דיבר נגדם בבוטות בקדנציה הקודמת. עכשיו הם התפנו לבדוק את מעשיו.

באחרונה פנו חברי סיעת “מוצקין נטו”, במכתב ללשכת הרמטכ”ל הרצי הלוי, עם העתקים ללשכת שר הביטחון, יואב גלנט, לפרקליטות הצבאית ולמזכירות הממשלה, בה ביקשו לדעת, מדוע חבר המועצה, אריק מוגרמן, אינו נמצא בצבא, בשעה שבני גילו נלחמים בעזה, רפיח ולבנון, רובם הספיקו להשתחרר מצה”ל ולחזור למילואים.

במכתב לרמטכ”ל כתבו חברי סיעת “מוצקין נטו”: “אנו הח”מ מבקשים להביא לתשומת לבך, כי חבר מועצת העיר בקריית מוצקין, אריק מוגרמן, בן 22, שהינו עתודאי בצבא, למד משפטים, והינו למיטב ידיעתנו, כשיר לחלוטין מבחינה רפואית, לשרת כלוחם או כחייל מהשורה. מוגרמן מתפקד מזה תקופה ארוכה כאיש פוליטי לכל דבר ועניין, החל מפעילות פוליטית ותעמולת בחירות רציפה בטרם הבחירות המוניציפליות ועתה כחבר מועצת העיר, לאחר שקיבל שחרור ( תמוה משהו) מהפרקליטות הצבאית לכל תקופת הקדנציה”.

בהמשך המכתב לרמטכ”ל נכתב: “נשגב מבינתנו, כיצד בימים אלה, בהם צה”ל נדרש לכל לוחם, מקבל חייל בריא לחלוטין, שחרור מהצבא, המאפשר לו “להתאזרח”, לעשות פוליטיקה בעירייה ולטייל בעולם, בשעה שבני גילו בסדיר, ומאות אלפי מילואימניקים אחרים, נלחמים על גורלה ועתידה של המדינה שלנו. למצער, הצבא באמצעות הזרוע המשפטית שלו, משחרר צעיר בריא, מחובתו המוסרית כחייל, לטובת עסקנות פוליטית”.

בסיום המכתב לרמטכ”ל ולשר הביטחון נכתב: “מי שלמד משפטים על חשבון הצבא והציבור, נדרש להחזיר ולמלא את חובו וחובתו לצבא ולמדינה, בעיקר בימים אלו. אנו פונים אליך כמי שמוביל את מערכת הביטחון בימים גורליים אלו, לפעול ולהנחות את כלל הגורמים בצבא (שהחליטו באופן שערורייתי, לשחרר את החייל אריק מוגרמן מהצבא) ולגייסו לאלתר. בימים אלו, כשיש מחסור גדול כל כך בחיילים בצבא, כשאנו פונים לכלל המגדרים לקחת חלק ולהצטרף לכוח המגן הישראלי, בוודאי שאין הצדקה לשחרר כך סתם, חייל צעיר, היכול לשרת נאמנה את המדינה”.

מערכת “חדשות הקריות”, אפשרה לאריק מוגרמן להשיב לטענות נגדו: על אופן שחרורו מצה”ל/ דחיית השירות, את הסיבות לכך והאם הוא מתכוון לשרת בצה”ל בעתיד הקרוב ומתי? תשובתו של מוגרמן לא התקבלה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments