י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רכבת האקספרס של מכבי חיפה לא עוצרת

הירוקים חגגו בענק על לימסול. צילום: יוסי שקל, 0404
Thursday August 4, 2022

גל ירוק: לאחר התצוגה האדירה מול אולימפיאקוס, מכבי חיפה דרסה באיצטדיון סמי עופר, גם את אפולון לימסול הקפריסאית 0:4 במוקדמות ליגת האלופות, ונראה שרק סיירת גולני תוכל לעצור אותה בקצב הזה.

השחקנים של ברק בכר, לא השאירו סיכוי לאורחים מהאי השכן וירדו מכר הדשא עם תוצאה משכנעת, לאחר שערים של עלי מוחמד (צמד), פיירו ודולב חזיזה.

ביום שלישי הבא תצא מכבי חיפה למשחק הגומלין בקפריסין, שיהיה לפרוטוקול בלבד, ושבוע לאחר מכן תפגוש את הכוכב האדום בלגרד החזקה בשלב הפלייאוף, לאחר שזו ניצחה אתמול 0:5 יריבה ארמנית.

ניצח על הקונצרט של המקהלה הירוקה. המאמן ברק בכר. צילום: יוסי שקל, 0404

בתום המשחק אמר בכר: “המקדמה היא מצוינת, אבל במשחקים כאלה, כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים, צריך לתת עוד ועוד. יכולנו לתת גם את החמישי. החבר’ה המשיכו את המומנטום מהמשחק האחרון וזה חשוב, אבל צריך להשלים את המשימה.

נחכה עם הסיכומים למשחק השני. אולי זה נראה קל, אבל עבדנו מאוד קשה כדי שזה ייראה כך. ברגע שמביאים גישה טובה מבחינה מנטלית וגם מבחינה מקצועית, אז זה נראה טוב. הרבה זמן לא הרגשנו את האיצטדיון רועד כל כך, היה טירוף, גם השחקנים היו בטירוף. היו לנו דקות אדירות. קשה לציין אחרי משחק שכזה שחקן כזה או אחר, הייתה פה עבודה קבוצתית. פגשנו קבוצה חזקה מאוד, מאוד מאומנת, אבל עשינו את הדברים נכון וזה מה שחשוב”.

“אף אחד מאיתנו לא היה בשלב הבתים, אנחנו רק חושבים על ההימנון של המפעל וזה משהו שאי אפשר לתאר”, אמר דולב חזיזה. “אני מקווה שנצליח. מושלמים אנחנו עדיין לא, אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים ובמשחקים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments