י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חדש בכללית: מומחי הנוירוכירוגיה מבילינסון מגיעים לאיזור

מדובר בשידרוג משמעותי של השירות. רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה. צילום: דוברות כללית
Thursday March 18, 2021

מבוטחי כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, יקבלו מעתה גם שירות מיטבי בתחום הנוירוכירורגיה, במרפאה ייחודית שהחלה לפעול במרכז רפואי לין ומאויישת על צוות המערך לנוירוכירורגיה, בניהולו של ד”ר שגיא הר נוף מבי”ח בילינסון, גם הוא מקבוצת כללית.

ד”ר ארז אלון, מנהל מרכז רפואי לין, מסר כי במרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים של גידולי מוח או בעיות בכלי הדם המוחיים, בעיות בעמוד השדרה, כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים או שברים ועוד. המרפאה מיועדת למבוגרים בלבד ונדרשת הפניית רופא. תיאום התור ב-2700*.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה: “המרפאה החדשה מרחיבה את מגוון האפשרויות הטיפוליות העומדות לרשות מבוטחינו למצבים נוירוכירוגיים מורכבים. הקשר הייחודי עם בית החולים של כללית, מהמובילים בתחום, מצטרף לשיתופי הפעולה שלנו עם בתי החולים באיזור, להם מרפאות נוירוכירוגיות. מדובר בשידרוג משמעותי של השירות, על ידי הבאת המומחים המובילים בארץ לצפון וללא שהמטופל ייאלץ להרחיק למרכז הארץ, כשהעיקרון המנחה שלנו הוא מניעת פערים בין מרכז לפריפריה”.

“מתכונת זו מתאפשרת תודות לעוצמתה של כללית כקופת החולים היחידה שמשלבת רפואה קהילתית מפותחת, כולל מרכז רפואי ייחודי, דוגמת לין, שבו ניתנת רפואה יועצת שלישונית בקהילה, יחד עם מערך של 14 בתי חולים משלה. בדרך זו, ניתן להפעיל מערך רפואי המבוסס על מיטב המומחים שמגיעים גם למרפאות הקהילה ומעניקים שירות רפואי ברצף טיפולי, כאשר לרשותם נגישות לתיק הרפואי של מטופל ולרופא המשפחה שלו שמכיר אותו כמיכלול. מתכונת כזו קיימת מזה שנים רבות בקשר עם בתי החולים של כללית באיזור, בעיקר בביה”ח כרמל ועתה אנו מרחיבים אותו לתחומים נוספים, בתחומים ייחודיים דוגמת הנוירוכירורגיה בבילינסון, שיקום בביה”ח לוינשטיין, ובהמשך מתוכנן שיתוף פעולה דומה עם בית החולים לילדים שניידר, גם הוא מקבוצת כללית”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments