י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ד”ר ניר דוד הצטרפה כקרדיולוגית לילדים בזבולון

"האיבחון המוקדם, הייעוץ, הליווי והמעקב, משפיעים על איכות חייהם של התינוקות ועתידם. ד"ר יפעת ניר דוד. צילום: דוברות כללית
Sunday June 12, 2022

שיפור השירות: המרכז לבריאות הילד של כללית בזבולון מתרחב, ולצוות האהוב הצטרפה ד”ר יפעת ניר דוד, מומחית ברפואת ילדים ומומחית בקרדיולוגית ילדים.

ד”ר ניר דוד, תושבת חיפה, נשואה + 3 ילדים, בוגרת הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון, התמחתה ברפואת ילדים במרכז רפואי כרמל, בהמשך דרכה המקצועית התמחתה בקרדיולוגית ילדים בבית החולים רמב”ם. כיום עובדת כקרדיולוגית ילדים במרכז רפואי כרמל, במכון הלב במרכז הרפואי שניידר, במרפאת כללית נאות פרס בקניון קסטרא בחיפה, וכעת במרכז לבריאות הילד זבולון.

“האיבחון המוקדם, הייעוץ, הליווי והמעקב, משפיעים על איכות חייהם של התינוקות ועתידם. במסגרת המרפאה אני מייעצת ומטפלת במומי לב מולדים, מחלות לב נרכשות, צנתורי ילדים, בעיות מסתמיות וטיפול בהפרעות קצב פדיאטריות”, מסבירה ד”ר יפעת ניר דוד, מומחית ברפואת ילדים ומומחית בקרדיולוגית ילדים.

לאחרונה הורחבו השירותים הניתנים במרכז לבריאות הילד זבולון, ומעתה ניתן לקבל שירותי רפואה לילדים בתחומים רבים: ילדים, אורתופדיה, אלרגיה, נוירולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, כירורגיה, נוירוכירורגיה, המטולוגיה, איבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז. בנוסף, ישנם שירותים נוספים, כמו טיפול בהרטבת לילה, עבודה סוציאלית רפואית, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד ומשרד-מינהל.

“מקצוע רפואת הילדים הוא מקצוע מדהים בעיניי, מקצוע שהוא גם דרך חיים, מקצוע שמביא אותי כל יום לאינטראקציה עם ילדים ומעניק לי את היכולת לעזור ולתמוך בילדים ומשפחותיהם, בנקודות הקשות ביותר בחייהם, להקל על חששות ומכאובים, לשפר את איכות החיים, ועל הדרך ללמוד המון בעצמי ועל עצמי, מאותם ילדים ומשפחות שנכנסו למרפאה. תחום רפואת הקרדיולוגיה בילדים התקדם מאוד בשנים האחרונות ולא מפסיק להתפתח. חשוב להקפיד על מעקב ולשמור על רצף הטיפול עם הרופא. אנחנו כאן בשבילכם, להתייעץ איתנו בכל שאלה”, סיכמה ד”ר ניר דוד.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments