ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חופשה באילת זה “אמריקנה”

האווירה המשפחתית, המיקום המנצח והמחירים הנוחים, הפכו את מלון "אמריקנה", לאופציה המועדפת על תושבי הקריות שנופשים באילת. גם מחלת הקורונה לא עצרה את מתיחת הפנים והשיפוצים שעובר המלון. המנהל רון רמתי: "אני קורא לנופשים לחזור בהמוניהם לאילת ולמלון שלנו, ומבטיח הענקת חוויית חופשה ברמה גבוהה".

מלון אמריקאנה
Friday May 15, 2020
אבי אדר

ב-16 השנים האחרונות הפך מלון “אמריקנה” באילת, למלון הבית של רבים מתושבי הקריות וחיפה, שמגיעים אליו שוב ושוב. השילוב בין האווירה המשפחתית, המיקום המנצח, מרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות באילת, והמחירים השווים לכל נפש, הפכו את “אמריקנה”, לאחד מבתי המלון האהובים והפופולריים באילת. 

כבר בכניסה למלון ניתן לחוש באווירה המשפחתית והנעימה, כאשר מרבית העובדים, שמועסקים בו מזה שנים, יוצאים מגידרם כדי להסביר פניהם לאורחים. כמלון שחרט על דגלו שירות ברמה הגבוהה ביותר, ניתן לקבל בדלפק הקבלה המלצות, הכוונה ואת כל המידע הדרוש לתייר.

הבופה העשיר והמיוחד

מלון “אמריקנה” כולל בריכת שחייה יפהפייה, משטח שיזוף נרחב על הגג, סאונה וג’קוזי הניתנים חינם לאורחי המלון, מסעדת “המערה”, בעלת העיצוב הייחודי, בית הכנסת “יד לדוד”, מועדון ילדים ומועדון ספא, המציע לאורחים עיסויים שונים (בתוספת תשלום). באולם האוכל המרכזי מוגשות מדי יום ארוחות בוקר וערב ברמה גבוהה, ובנוסף נהנים השוהים במלון מבר משקאות בלובי, שם מתקיימות פעילויות בידור בעונת הקיץ ובחגים. במרפסת הכניסה נמצאים סופרמרקט ומסעדת “שיפודי ציפורה”.

המלון כולל 150 חדרים המקיפים את בריכת השחייה, כאשר בין החדרים ניתן למצוא חדרי משפחה גדולים עבור זוגות עם 3 ילדים. חדרי המלון ממוזגים ובכולם יש מקרר, כספת אישית, מייבש שיער וטלוויזיה בכבלים. אחד היתרונות הגדולים של המלון הינו מיקומו המצויין, מרחק הליכה של דקות בודדות מרצועת החוף הצפונית, הטיילת, קניון “מול הים”, בתי הקפה, המסעדות והמועדונים. כמו כן ממוקם המלון מרחק הליכה של 3 דקות מקניון “אייס מול”, הכולל במרכזו משטח החלקה אולימפי. בנוסף נמצא המלון מרחק הליכה קצרה מתיאטרון “ישרוטל”, בו ניתן לצפות כמעט מדי ערב במופע המרשים “WOW”, שמזכיר את המופעים הגדולים של לאס וגאס. 

רמתי: יחס אישי ללקוחות

בשנים האחרונות עבר המלון שיפוץ יסודי, שכלל את הרחבת הלובי ושיפוץ החזית, דבר המשווה לו מראה יוקרתי. גם בריכת השחייה, הג’קוזי והסאונה עברו שיפוץ, וכמו כן התווספו מחשבים עם אינטרנט אלחוטי חינם. בנוסף, בשנים האחרונות שופצו מרבית חדרי המלון, בסכומים של מיליוני שקלים. 

יצויין, כי המלון מעורב מאוד בחיי הקהילה, ואף תרם לפארק הצפרות ע”ש דוד אפל ז”ל, מייסד המלון, גינת קקטוסים ושביל גישה לרווחת המבקרים, בסכום של כ-100,000 ש”ח. 

לובי המלון

בתפקיד מנהל המלון משמש רון רמתי (56), תושב אילת, נשוי ואב ל-3, שהינו בעל ניסיון עשיר בתחום המלונאות. אחד היתרונות של רמתי, על מנהלי בתי מלון אחרים באילת, הינו שכיליד העיר, הוא מכיר כל פינה בה, חי ונושם אותה 24 שעות ביממה. “העיר אילת עברה תקופה קשה מאוד, בעקבות מחלת הקורונה, ואני מקווה שלאט לאט אנו חוזרים לעניינים. ניצלנו תקופה זו כדי להמשיך בשיפוצים, ואני קורא ללקוחות לחזור אלינו וליהנות מחוויית חופשה ברמה גבוהה”, אומר רמתי.

מה הדברים העיקריים שעשיתם עד כה בשנה הנוכחית?

במהלך שנת 2020 המשכנו במגמת שיפוץ החדרים, וכמו כן התחלנו בשיפוץ מאסיבי של חדר האוכל, תוך שידרוג המזנונים והמזון. בין השאר החלטנו על הוספת עמדות בישול, כאשר הכנת האוכל הפכה לפרונטלית, כלומר לעיני האורחים. בנוסף, ערכנו שיפוץ מאסיבי של עשרות יחידות צמודות קרקע, תוך החלפת ריצוף, ריהוט, ספות ומיטות.

מה המוטו שלך?

אני מאמין בעבודה קשה ובמתן שירות אישי ואיכותי, תוך הענקת חוויית חופשה ברמה גבוהה. בנוסף, חשוב לי לתת מענה לכל מגוון האוכלוסיות, החל מבודדים, דרך אנשי עסקים וספורטאים, ועד משפחות עם ילדים. אנו מעניקים לאורחים איכות גבוהה במחיר מוזל, וכך נשאר להם כסף, אותו הם יכולים לבזבז במוקדי הקניות והבילוי הקרובים, מטרים ספורים מהמלון.

לפרטים נוספים והזמנות: מלון “אמריקנה”, טלפון: 08-6303777. אתר האינטרנט: americanahotel.co.il.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments