י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חופשה באילת זה “אמריקנה”

מזה שנים ארוכות, שמלון "אמריקנה" באילת, נחשב לאופציה המועדפת של תושבי הקריות וחיפה, בזכות האווירה המשפחתית, המיקום המנצח והמחירים הנוחים. בשנים האחרונות עבר המלון מתיחת פנים במיליוני שקלים. המנהל רון רמתי: "אני מאמין במתן שירות אישי ואיכותי, תוך הענקת חוויית חופשה ברמה גבוהה"

מלון "אמריקנה" אילת
Tuesday February 12, 2019
אורגד עמר

ב-15 השנים האחרונות הפך מלון “אמריקנה” באילת, למלון הבית של רבים מתושבי הקריות וחיפה, שמגיעים אליו שוב ושוב. השילוב בין האווירה המשפחתית, המיקום המנצח, מרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות באילת, והמחירים השווים לכל נפש, הפכו את “אמריקנה”, לאחד מבתי המלון האהובים והפופולאריים ביותר באילת.
כבר בכניסה למלון ניתן לחוש באווירה המשפחתית והנעימה, ואין זה מקרי. עובדי המלון, שחלקם הגדול מועסקים בו שנים ארוכות, יוצאים מגדרם כדי להסביר פניהם לאורחים, עם שירות ברמה הגבוהה ביותר. המלון כולל בריכת שחייה יפהפייה, משטח שיזוף נרחב על הגג, סאונה וג’קוזי הניתנים חינם לאורחי המלון, מסעדת “המערה” בעלת העיצוב הייחודי, בית הכנסת “יד לדוד”, מועדון ילדים וכן מועדון ספא, המציע עיסויים (בתוספת תשלום). באולם האוכל המרכזי מוגשות מדי יום ארוחות בוקר וערב ברמה גבוהה, ובנוסף נהנים האורחים מבר משקאות בלובי, שם מתקיימות פעילויות בידור בעונת הקיץ ובחגים. במרפסת הכניסה נמצאים סופרמרקט, מועדון לילה ומסעדת “שיפודי ציפורה”.
אחד היתרונות הגדולים של “אמריקנה”, הוא מיקומו המצויין, מרחק הליכה של דקות בודדות מרצועת החוף הצפונית של איילת, כמו גם מרחק הליכה מהטיילת, קניון “מול הים”, בתי הקפה, המסעדות והמועדונים. כמו כן ממוקם המלון מרחק הליכה של 3 דקות מקניון “אייס מול”, הכולל במרכזו משטח החלקה אולימפי. המלון גם סמוך מאוד לאטרקציה היפהפייה של המזרקה המוסיקלית ולתיאטרון “ישרוטל”, בו ניתן לצפות כמעט מדי ערב במופע “WOW”, המזכיר את המופעים הגדולים של לאס וגאס.

“אמריקנה”: מלון הבית של הקרייתים באילת. מבט ללובי, לבריכת השחייה ולחדר האוכל. מיקום מרכזי ומחירים אטרקטיביים

המלון כולל 150 חדרים המקיפים את בריכת השחייה, וביניהם ניתן למצוא חדרי משפחה גדולים עבור זוגות עם 3 ילדים. החדרים כוללים מזגן, מקרר, כספת אישית, מייבש שיער וטלוויזיה בכבלים. בשנים האחרונות עבר המלון שיפוץ יסודי, שכלל את הרחבת הלובי ושיפוץ החזית, דבר המשווה לו מראה יוקרתי. גם בריכת השחייה עברה שיפוץ, וכמו כן התווספו מחשבים עם אינטרנט אלחוטי חינם לאורחי המלון. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות שופצו מרבית חדרי המלון, בסכומים של מיליוני שקלים.
יצויין, כי המלון מעורב מאוד בחיי הקהילה, ורק לאחרונה תרם לפארק הצפרות ע”ש דוד אפל ז”ל, מייסד המלון, גינת קקטוסים ושביל גישה לרווחת המבקרים, בסכום של כ-100,000 ש”ח.
בתפקיד מנהל המלון משמש רון רמתי (55), תושב אילת, נשוי ואב ל-3, שהינו בעל ניסיון של כ-25 שנה בתחום המלונאות. “בשנת 2018 המשכנו את מגמת שיפוץ החדרים, כאשר בשנה זו שופצו כ-40 חדרים נוספים. גם הג’קוזי והסאונה שופצו והורחבו בצורה משמעותית, לרווחת הנופשים”, מספר רמתי.

רמתי: יחס אישי ללקוחות

מה התוכניות לשנת 2019?
בכוונתנו לבצע שיפוץ מאסיבי בחדר האוכל, כאשר את המזנונים תבנה אחת החברות המובילות במדינה בתחומה. גם המזון עצמו ישודרג, יתווספו עמדות בישול והכנת האוכל תהפוך להיות פרונטלית, כלומר לעיני האורחים. כמו כן, בשנת 2019 נמשיך בשיפוץ מאסיבי של 40 יחידות צמודות קרקע, שיכלול החלפת ריצוף, ריהוט, ספות ומיטות, תוך הקפדה על עיצוב אדריכלי חדש ומרענן.
מה המוטו שלך?
אני מאמין בעבודה קשה ובמתן שירות אישי ואיכותי, תוך הענקת חוויית חופשה ברמה גבוהה. בנוסף, חשוב לי לתת מענה לכל מגוון האוכלוסיות, החל מבודדים, דרך אנשי עסקים וספורטאים, ועד למשפחות עם ילדים. בשורה התחתונה, אנו מעניקים לאורחים איכות גבוהה במחיר מוזל, ולכן הם חוזרים אלינו שוב ושוב.
לפרטים והזמנות: מלון “אמריקנה”, טל’: 08-6303777.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments