י"ח אדר ב' התשפ"ד, 28/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיסון מספר 3 לבני ה-50+

בכללית מבצעים חיסון קורונה לבני החמישים פלוס. צילום: דוברות כללית
Monday August 16, 2021

“החיסון הוא האמצעי שיש למניעת ולצימצום התחלואה”. כך ציין, רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית. “לצד המאמץ לחיסון במנת הדחף, אנו ממשיכים במאמץ לחסן גם מנה ראשונה, אני שב וקורא למי שהמתין וטרם התחסן במנה הראשונה, לבוא ולהתחסן. אין סיבה להמתין, במיוחד לאור פתיחת שנת הלימודים הקרבה. לפי מחקרים החיסון הוכח כבטוח, מונע תחלואה קשה, תורם לבריאות, מגן על הסובבים אותנו ומאפשר לנו לנהל שיגרת חיים עליה כולנו רוצים לשמור. בואו להתחסן, הצוותים שלנו ממתינים לכם”.

מסקר שערך מכון כללית למחקר, בקרב מידגם של כ-4,500 מתחסנים בני 60+ לאחר שבוע מקבלת החיסון השלישי עלה, כי תופעות לוואי המדווחות כשבוע לאחר קבלת מנת החיסון השלישית, דומות לאלה שהופיעו לאחר המנה השנייה. 88% מהמשיבים דיווחו על תחושה דומה או טובה יותר לעומת התחושה בימים שלאחר מנת החיסון השנייה. 31% דיווחו על תופעת לוואי אחת או יותר לאחר החיסון. התוצאות, גם אם ראשוניות ומבוססות דיווח עצמי, מספקות מידע על תופעות הלוואי המדווחות ומאפשרות השוואה בין תופעות הלוואי לאחר מנת הדחף (חיסון שלישי), אל מול אלו שניצפו על ידי אותם המתחסנים לאחר המנה השנייה, ומתברר כי הן, ברוב הגדול של המקרים, דומות או פחותות במנת הדחף. 

כללית מפעילה כ-200 מיתחמי חיסונים הפרוסים בכל רחבי הארץ, שיפעלו במהלך הימים הקרובים שעות נרחבות וארוכות בכדי להבטיח זמינות ונגישות מרביים.

ניתן לזמן תור באתר או באפליקציה של כללית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments