י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיפאי איים לפגוע בהוריו ונעצר ל-24 שעות

העבריין המפוקח לא עמד בתנאי הצו שהוצא נגדו. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף
Thursday October 21, 2021

תושב חיפה בן 41, כנראה לא היה בשיעור, כשלמדו את המימרא: ״כבד את אביך ואת אימך, למען יאריכון ימיך…״. אמש האריך בית משפט השלום בחיפה, ב-24 שעות, את מעצרו של החשוד, לאחר שאיים לפגוע בהוריו, תוך הפרת צו הרחקה.

מבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט עולה, כי החשוד הגיע לבית הוריו, ברחוב רזיאל בחיפה, בשעת לילה מאוחרת ואיים לפגוע באימו, שפתחה לו את הדלת. המשטרה ציינה, כי שלושה ימים לפני אותו מקרה, חתם החשוד על כתב ערובה, שלא יתקרב לבית הוריו, לאחר שכבר התלוננו עליו בעבר.

עו”ד אוריאן בן מוחה, מהסניגוריה הציבורית, שייצגה את החשוד טענה, שהוא מטופל במסגרת קהילתית ובשלב זה הוא נמצא בבית חם ואמור להיכנס לאישפוזית. עוד ציינה עורכת הדין, כי קצינת מבחן מלווה אותו ואין הצדקה להמשך המעצר.

השופט זיו אריאלי ציין בהחלטתו, כי מדובר בחשד לאיומים, תוך הפרת הוראה חוקית וציווה להאריך את מעצרו ב-24 שעות, על מנת לגבות עדויות מיתר האנשים שנכחו בעת המקרה ולסיים את החקירה.

עו”ד בן מוחה ציינה, בעקבות החלטת השופט, כי החשוד מטופל בתחליפי סם וביקשה שבית המשפט יורה למשטרה, שהחשוד ייבדק בידי רופא, אשר יעניק לו את הטיפול הרפואי לו הוא זקוק. השופט נענה לבקשה וקבע, כי החשוד ייבדק בידי רופא, שייקבע אילו תרופות הוא צריך לקבל.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments