ד' אלול התשפ"ד, 07/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיפה בדרך למהפכת אנרגיה ירוקה בעיר

תוכניות משותפות למהפיכת אנרגיה ירוקה בחיפה. ידידות רבת שנים בין השר אלי כהן, לראש העיר יונה יהב. צילום: דוברות עיריית חיפה
Wednesday July 24, 2024

בשורה משמחת: התוכניות של יונה יהב, הולכות ומתממשות. בעת פגישת עבודה עם שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן בלשכתו, הצליח ראש עיריית חיפה, לקדם יחד עם אנשי המקצוע במשרד האנרגיה, תוכניות מגירה, אשר יטיבו עם תושבי העיר.

במהלך פגישתם דנו השר וראש העיר, בקידום שורה של מהלכים, אשר יביאו להתייעלות באנרגיה, בתשתיות, יאיץ פרויקטים, יחסוך בהוצאות ויפחית את זיהום האוויר באיזור. כחלק מהביקור, סוכם גם על קידום תוכנית להטמנת קווי החשמל בעיר ופיתוח תשתיות המים והביוב, כדי לסייע בקידום תוכניות הבנייה, תוך הגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום.

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן: “מהפכת האנרגיה, אותה אנו מובילים, היא בשורה עבור תושבי חיפה והסביבה. התוכנית תשפר את איכות החיים של התושבים, תביא לחיסכון באנרגיה ותאפשר לעיר להשקיע יותר ברווחה, בחינוך ובפיתוח תשתיות. הטמנת קווי המתח באדמה תגביר את אמינות מערכת החשמל, תשפר את נראות פני הרחובות ותסייע בקידום תוכניות הבנייה באיזור. יחד עם ראש העיר, ידידי יונה יהב, נפעל לקדם את חיפה כעיר ירוקה, אשר תספק את צרכי האנרגיה, מאנרגיות מתחדשות ולא מזהמות, דבר שיתרום רבות לאיכות הסביבה”.

ראש העיר חיפה, יונה יהב: “שמחנו להתארח אצל השר אלי כהן והגורמים המקצועיים במשרד האנרגיה, כדי לקדם פרויקטים משמעותיים ליצירת אנרגיה מתחדשת ושימוש באנרגיה ירוקה, תוך אגירת אנרגיה והטמנת קווי מתח גבוה. מדובר בפגישה חשובה ומשמעותית להמשך פיתוח חיפה, ואני מודה לשר כהן ולצוותו על על שיתוף הפעולה הפורה”.

ישיבת עבודה בין צוותי משרד האנרגיה והתשתיות, יחד עם גורמי מקצוע מחיפה. צילום: דוברות עיריית חיפה

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments