י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיפה: הזכוכית בתחנת האוטובוס התנפצה על הולכת רגל

בחדר המיון אובחנו אצל האישה פגיעות בפניה ובראשה, ובין השאר נמצא כי היא סובלת מסטייה באף. עו"ד סאמי אבו ורדה
Thursday October 21, 2021

תושבת חיפה, שיצאה לקניות במרכז הכרמל, לא חלמה שתגיע לחדר המיון בביה”ח בני ציון, אולם תוכניותיה השתנו. כאשר עברה על פני תחנת אוטובוס, ניפתח בפתאומיות לוח הזכוכית של פינת הפירסום בתחנה ופגע בה בעוצמה. כתוצאה מכך היא נפלה ונחבלה במספר מקומות בגופה.

עתה, כשנה לאחר המקרה, הגישה האישה, באמצע שנות ה-50 לחייה, באמצעות עו”ד סאמי אבו ורדה, מומחה לתביעות נזקי גוף, תביעה נגד עיריית חיפה, לבית המשפט השלום בעיר. בתביעה נטען, כי על פי התקנות, הרשות המקומית בכל ישוב, אשר מציבה את התחנות לשימוש התושבים, חלה עליה האחריות לתחזוקת התחנות.

במקרה זה נטען, כי מיד עם הפגיעה, יצרה האישה קשר עם מוקד העירייה ודיווחה על התאונה. אחר כך טופלה בחדר המיון, שם אובחנו פגיעות בפניה ובראשה, ובין השאר נמצא כי היא סובלת מסטייה באף. האישה עברה בהמשך בירורים רפואיים וטיפולים שונים.

לטענת התביעה, מדובר ברשלנות של העירייה, שכן הברגים המיועדים לסגירת לוח הזכוכית של פינת הפירסום לא היו תקינים, ועקב כך לוח הזכוכית ניפתח בפתאומיות ופגע בהולכת הרגל. בהמשך התברר, כי היו שתי פניות נוספות למוקד העירייה בשל אותה תקלת תחזוקה לקויה של לוח הזכוכית בתחנה.

התביעה משאירה לשיקול בית המשפט לקבוע את גובה הפיצוי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments