י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שווארמה ה”עגלה” בקריון במקום הראשון בקריות לשנת 2023

15 שנים של הצלחה. שנת 2023 הייתה המוצלחת ביותר. מאות אלפי אנשים אכלו מידם במהלך השנים. סרטון וידאו מצורף. צילום: יח"צ.
Thursday March 21, 2024

שווארמה עם נשמה: ברחבי הארץ ישנם אלפי דוכני שווארמה במרכזי הערים, בקניונים ובשווקים. בכל דוכן טוענים הבעלים, שהם בעלי הסוד של השווארמה המושלמת והויכוח הזה, כנראה לא יוכרע לעולם. אבל חמודי מנסור, בעלי שווארמה ה”עגלה” בקריון, שמכין כבר 25 שנים מנות שווארמה ועשרות אם לא מאות אלפים של אנשים נהנו מפרי ידיו, טוען, שמעבר לדברים המובנים מאליהם, כמו בשר איכותי ותיבול מתאים, שווארמה טובה נמדדת, על פי כמות האהבה שמוקעת בה. לדבריו, “יש כמה סודות לשווארמה איכותית וטובה. כמובן שבשר משופר, איכותי, עסיסי, מנתח מתאים, הוא דבר בסיסי. אני מעדיף נתח כסד עם שומן טלה וזה יוצר שילוב טעים במיוחד. אבל הכי חשוב, ואני אומר את זה אחרי המון שנים בתחום, זה כמות האהבה שאתה משקיע בהכנת כל מנה ומנה. אין דבר כזה לומר, ‘יאללה’ בוא נכין עוד מנה, באתי לדפוק שעון בעבודה, צריך להשקיע, צריך לב חם וצריך לעשות את זה מכל הלב. אוכל זה לא משהו שסתם כך מכינים ושווארמה על אחת כמה וכמה. כשהכל מותאם, יחד עם טחינה איכותית, סלטים טריים, פיתות שאתה מכין לבד, הניקיון, העובדים, אז זה מתחבר ויוצאת מנה מיוחדת וטעימה במיוחד”.

חמודי מנסור, בן 39, נשוי ואב לשניים, החל לעבוד בשנות ה-2000 בדוכני שווארמה. תחילה כשכיר, אחר כך לאט לאט התקדם עד שפתח מקום משלו, תחילה בלב המפרץ ואחר כך בקריון, שם הוא מפעיל את דוכן השווארמה שלו, “העגלה” מאז שנת 2010. מנסור: “אני הכי וותיק בקריון. עד היום אני עובד שם ונותן את כל הנשמה שלי. משקיע במקום, מטפח אותו, ודואג לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות. המקום כשר למהדרין, יש לי משגיח כשרות שעובד אצלי. בגלל שאני עובד במקום כמו הקריון, אני צריך רישיון עסק ולעמוד בכל הקריטריונים המחמירים ביותר שהם מעמידים לנו, עם פיקוח הכי צמוד שיש. עבדנו בחגים, עבדנו ימים כלילות ועדיין עובדים מסביב לשעות, 15 שעות ולפעמים 17 שעות ביום,  כדי לספק אוכל זמין, טרי, טעים ושווה לכל כיס ללקוחות שלנו”.

מתי שעות השיא בעסק? מי הלקוחות?

השיא מתחיל לקראת צהריים, בין 12.00 ועד 15.00. אחר כך יש עוד כמה שעות עם ביקוש שיא, בין 18.30 ועד 21.00. מי הלקוחות שלנו? אנשים שאין להם זמן לשבת במסעדה. יש להם רבע שעה, חצי שעה פנויה, אז הם באים ורוצים לקבל את האוכל מהר, שזה יהיה טעים, טרי ובמשביע. יש לנו כמובן גם משלוחים וגם שם יש הרבה עבודה. אנשים עובדים קשה ולפעמים, גם לצאת חצי שעה לאכול מנת שווארמה אין להם זמן, אז פשוט מזמינים”.

אילו תגובות אתם מקבלים?

התגובות מאוד מפרגנות, מאוד. מעל 90% מהקליינטים אומרים הכל סבבה, יש כמה שהיו רוצים לקבל את המנות עוד יותר מהר. אנחנו מנסים לשפר כל הזמן את השירות ולספק עד כמה שאפשר יותר מהר את האוכל ללקוחות”.

ימים לא פשוטים עוברים על המדינה. זה משפיע?

אנשים ממשיכים לאכול. אין ברירה אחרת. זה המקום לציין, שאצלנו תמיד, לא רק במלחמה, החיילים במדים מקבלים 10% הנחה ומאז המלחמה, אנחנו מספקים ארוחות שלמות לחיילים המגויסים. המשלוחים של הארוחות נעשות דרך הנהלת הקריון, שהזמינה בתי עסק להתנדב למבצע ואנחנו כמובן תורמים באהבה את החלק שלנו.

אתה חושב לפתח רשת של שווארמה?

אגלה לך סוד, כבר הייתה לנו רשת, אבל החלטתי שזו עבודה קשה מידי. תמיד קשה לגייס עובדים, העבודה סביב השעון, וכמו שאמרתי, לפעמים עובדים 17 שעות ביום. לבסוף הגעתי למסקנה, שעדיף להתרכז במקום אחד, להיות בו מסודר עד הסוף ולא להתפזר יותר מידי. אני מתרכז בסניף בקריון וכל הזמן משתכלל, עם אפליקציה ואתר הזמנות ועוד סוגי  פיתוחים. אני מקווה, שאוכל עוד הרבה שנים להמשיך לתת שירות טוב ללקוחות שלנו, וכמו שאמרתי, עם כל האהבה שיש בנו.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments