כ"ב ניסן התשפ"ד, 30/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הצית דלת של ידידה ונעלם לחודשיים

השופט יוסי טורס קבע, כי שריפת הדלת היה יכולה לגרום לנזק חמור יותר. צילום: אתר בתי המשפט
Thursday April 18, 2024

גבר מדליק: חודשיים לאחר שהתעורר חשד, כי תושב קריית ים, בן 26, הצית דלת דירה של אישה, עימה היה בקשר, התייצב החשוד בעצמו ונעצר. אתמול (רביעי) האריך בית משפט השלום בקריות את מעצר החשוד ב-4 ימים נוספים. בנוסף, נחשד התושב באיומים כלפיי אחותו.

במהלך הדיון התברר, כי ההצתה הייתה בחודש פברואר. לטענת המשטרה, נעשו מאמצים לאתר את החשוד, אך ללא הצלחה, עד שהוא התייצב בעצמו בתחנת המשטרה. נציג המשטרה טען בדיון, כי מדובר בעבירה חמורה וביקש מבית המשפט, שיאריך את מעצר החשוד.

עו”ד ליאור בר זוהר, שייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, ציין את הזמן הרב שחלף מאז המקרה והוסיף, כי החשוד היה בקשר ידידותי עם אותה מתלוננת, שאף ביקשה לבטל את התלונה. לדברי עו”ד בר זוהר, אין כל הצדקה להאריך את המעצר, במיוחד כשמדובר בעבירה ברף הנמוך. לדבריו, אין תיעוד של החשוד מבצע את העבירה ולכן ניתן לשחררו בתנאים מגבילים.

השופט יוסי טורס, סגן נשיאת בית משפט השלום בקריות ציין, כי לדעתו החשוד עבר את כל העבירות המיוחסות לו. השופט ציין את עברו הפלילי של החשוד והוסיף, כי האירוע יכול היה להסתיים בצורה חמורה הרבה יותר. לאור זאת ציווה השופט להאריך את מעצר החשוד ב-4 ימים נוספים.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments