י"ב ניסן התשפ"ד, 20/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חשיבה חיובית

Monday March 14, 2022

חשיבה חיובית היא תהליך של בחירה לחשוב על הדברים שהולכים טוב בחיים שלכם, והשימוש בטכניקות הדמיה כדי לשפר את מצבי הרוח שלכם.

כיצד חשיבה חיובית יכולה להועיל בחיים?

חשיבה חיובית יכולה לעזור לשפר מערכות יחסים בכל הנוגע לפתרון קונפליקטים שכן היא עוזרת לכם להישאר רגועה במהלך שיחות קשות. מחקר שנעשה על ידי אוניברסיטת צפון קרוליינה מצא כי “הוגים חיוביים מאמינים שיש להם יד על העליונה ביישוב סכסוכים, אבל רק אם הם שומרים על השקפה חיובית”.

הצלחה היא גם משהו שניתן לשפר עם חשיבה  בצורה חיובית, כמו לא לוותר כאשר אתם מתמודדים עם כישלון או לדאוג לנסות שוב במקום להתמקד במה שלא עשיתם. חשיבה מסוג זה יכולה לשמש בדרכים רבות ושונות ויכולה לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. זה יכול להיות כמו שריר שצריך למתוח ולתרגל כדי שהוא יגדל. למעשה, מדובר על דרך בה רבים בוחרים לפעול והיום אפשר ליישם אותה בקלות.

 איך אפשר ליישם חשיבה חיובית?

היתרונות של חשיבה  בצורה חיובית לא באים לידי ביטוי רק ברמת הפרט. ישנן דרכים רבות שבהן נוכל להשתמש בטכניקה זו כדי לעזור לאחרים ולהפוך את העולם למקום טוב יותר.

להישאר אופטימיים: אחת הדרכים שבהן תוכל ליישם חשיבה חיובית היא להישאר אופטימי עבור אלה שנאבקים. כאשר תתרגלו זאת, תבטיחו שתישאר מקור לתקווה עבור אנשים שאולי עוברים זמנים קשים בחייהם או בקריירה שלהם. במקום להיסחף בשליליות וכעס, כדאי לנסות למצוא את הדברים הטובים בכל דבר.

להחזיק יומן הכרת תודה: עשו לכם הרגל לרשום כל הזמן שלושה דברים שאתם מעריכים עליהם בכל יום בחייכם כדי לבנות חיוביות ואושר על בסיס יומיומי. אתה יכול גם להגדיר לעצמכם משימה כמו קריאת ספר אחד נוסף ממה שהייתם  עושים  בדרך כלל בכל שבוע או כתיבת פוסט נוסף או ערך בבלוג במהלך שבוע העבודה שלכם  כדרך להגביר את החיוביות בכל משימה חדשה.

לחשיבה בצורה חיובית יש השפעה גדולה על הבריאות הנפשית והפיזית שלכם . זה יכול לשפר את מצב הרוח שלכם , לשפר את הפרודוקטיביות ולעזור לכם להתגבר על אתגרים. מדובר על סוג של משמעת מנטלית המתמקדת בטיפוח רגשות חיוביים ובהשקפה אופטימית על מנת לשפר את איכות החיים.

החשיבה החיובית אינה מוגבלת רק לרגשות חיוביים אלא כוללת גם מחשבות המתמקדות במטרות, בהישגים ובחיים ברגע הנוכחי. זה יכול לשמש ככלי לניהול חרדה, מתח ודיכאון. למעשה, מדובר על חלק מהפילוסופיה המזרחית כמו בודהיזם וטאואיזם. גרסה נוספת של צורת חשיבה זו הוצגה על ידי אברהם לינקולן שהאמין בכוחה של אופטימיות להשגת הצלחה.

 איך למצוא קרדיולוג ילדים בצפון ?

בתור הורים, אנו רוצים שהילדים שלנו ירגישו בטוב וחשוב כמובן לתרגל חשיבה בצורה חיובית ולצד זה, כדאי למצוא את הרופא הטוב ביותר עבורם. כאשר מדובר על בעיות רפואיות, מציאת קרדיולוג ילדים בצפון נחשבת קריטית במיוחד ויש לשים לב לדגשים כמו ניסיון, אמינות, מקצועיות ותודעת שירות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments