רוצים פיצוי: בני זוג מקריית מוצקין, שהזמינו טיסה מחיפה ליוון ובחזרה, הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “ישראייר”, בטענה שאיחרה משמעותית ביציאת הטיסה חזרה לארץ, וגם הנחיתה אותה בנתב”ג ולא בשדה התעופה בחיפה, דבר שגרם לתובעים איחור משמעותי בהגעתם לארץ.
מהתביעה עולה, כי בני הזוג הזמינו טיסה לפאפוס ובחזרה, כאשר הטיסה חזור הייתה אמורה להמריא בתאריך 20 לאוגוסט 2023, בשעה 12.15. 48 שעות לפני הטיסה נמסר להם, כי הטיסה חזרה בוטלה ולבסוף נמצאה עבורם טיסה חלופית, שהמריאה לאחר מספר דחיות, בשעה 23.30, לאחר יותר מ-11 שעות איחור. בני הזוג הדגישו בתביעה, כי שילמו יותר עבור הכרטיסים, כדי שהטיסה תצא מחיפה ותחזור לחיפה, אך לבסוף הם נחתו בנתב”ג ומשם הוסעו לשדה התעופה בחיפה. הביתה הם הגיעו בתאריך 21 לאוגוסט לפנות בוקר, לעומת מועד הגעה מקורי ב-20 לאוגוסט בשעה 13.15.
לטענת בני הזוג, מאז חזרתם לארץ, הם פנו לקבל פיצוי מחברת התעופה, אך זו התישה אותם בעוד ועוד טפסים ולבסוף, שנה ושלושה חודשים לאחר המקרה, נמאס להם ולכן הגישו את התביעה, שעומדת על 5.569 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.