י"ט אדר ב' התשפ"ד, 29/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כללית מובילה בצמרת המותגים של גלובס לשנת 2021

ביטוי חזק לאמון הציבור שרוחש כלפיי כללית. רונן נודלמן, מנכ"ל מחוז חיפה והגליל המערבי. צילום: דוברות כללית, ערן לביא
Tuesday July 27, 2021

המגזין הכלכלי גלובס, מדרג מדי שנה את 100 המותגים המובילים בישראל, על פי פרמטרים שונים שבוחנים את המותגים, שהציבור הישראלי הכי מעריך והכי סומך עליהם. בדירוג לשנת 2021, כללית העפילה למקום ה-2 מבין כלל המותגים, בהם מותגים בינלאומיים מובילים ומותגים ישראליים.

מדד המותגים של גלובס, נחשב מדד יוקרתי, המהווה שיקוף של דיעות והעדפות הצרכן הישראלי ומלמד על מגמות רוחב. הדירוג מבוסס על שיקלול של הפרמטרים הבאים: סקר עמדות בקרב מידגם מייצג של כ-600 נשאלים, ניתוח החשיפה התקשורתית והיקף ההופעות במדיה הארצית, פעילות הפירסום של המותג בכל הערוצים ודירוג של מערכת גלובס, בהתייחס ל-3 שאלות מרכזיות: השפעת המותג על הצרכנים, חדשנות ואחריות תאגידית.

כללית דורגה במקום ה-2 ועקפה מותגים בינלאומיים ומותגי בריאות, והגיעה כמעט עד לראש המדד ומדובר בבחירה תקדימית מבחינת מיגזר הבריאות.

“אנו מתרגשים ומוקירים את הבחירה של הציבור הישראלי בכללית. זהו ביטוי חזק לאמון, שהציבור רוחש לאיכות הטיפול הרפואי ולשירות שכללית מעניקה ל-4.7 מיליון לקוחות, שבאו לידי ביטוי במלוא העוצמה במהלך מגיפת הקורונה. הציבור מעריך את הטיפול שהענקנו לחולי קורונה, מעריך את הניהול וההובלה של מבצע החיסונים המוצלח וכל זאת לצד המשך השירות והטיפול ברפואת השיגרה.

כללית נמצאת באופן קבוע ברשימת החברות המובילות בישראל בכל דירוג או סקר שנעשים, אך אין ספק כי משבר הקורונה חידד את תפקידה של כללית ומעמדה בחברה הישראלית. הדירוג מלמד כי הציבור הישראלי מעריך ומוקיר את ההתגייסות של 47,000 עובדי כללית בבתי חולים ובמרפאות בשעות משבר בריאות וגם בשעות שיגרה. זו עדות לאמון הלקוחות, שמעריכים את המסירות והמהפך ש’כללית’ מובילה בתחומי הטיפול הרפואי, השירות והחדשנות”, סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments