ד' ניסן התשפ"ד, 12/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כללית נערכה למתן חיסוני קורונה לבני הנוער

יובל נהוראי בן ה-15 התחסן נגד הקורונה. צילום: דוברות כללית
Wednesday June 9, 2021

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החלה כללית במבצע חיסוני קורונה לילדים בגילאי 12-16, החל מיום שני האחרון.

כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מציעה את החיסונים בשלושת מוקדי החיסונים הגדולים שלה, במרכז רפואי לין, בקניון נהריה ובשער הצפון לאיזור הקריות ועכו, תוך תיאום תור מראש ובליווי הורה.

בנוסף יינתנו חיסונים במספר מרפאות ברחבי המחוז, במהלך שעות פעילותן: מעלות מרכז, מכר ג’דיידה, כרמיאל יועצת, עכו יועצת, סח’נין, תמרה ושפרעם.

רוית אוזן קסטיאל מחסנת נגד הקורונה את רחום כרמל בת ה15 בדרך לאליפות אירופה בכדור מים עם אימה שרית רחום בשער הצפון בקרית אתא. צילום: דוברות כללית

כרמל רחום בת ה-15, הגיעה למיתחם החיסונים של כללית בשער הצפון, לקראת יציאתה לאליפות אירופה בהונגריה של נבחרת ישראל לגילאי 15 בכדור מים. אימה שרית מציינת: “לא חשבתי פעמיים לפני שחיסנתי אותה. להיפך, זה מגן על כולנו וחשוב לי לשמור על הבת שלי ועל משפחתי”. האחות רוית אוזן קסטיאל, שמחה על האפשרות לחסן אותה, כך שתהיה מוגנת בחו”ל ואיחלה לה הצלחה בתחרות.

ד״ר חנא פרח, מומחה במחלות זיהומיות בילדים במרכז לבריאות הילד של כללית: “אני בעד מתן החיסון אך רק ללא לחץ וכפייה. אין לי ספק באשר ליעילותו ובטיחותו. לאור העובדה שהתחלואה בארץ כעת נמוכה ושהסיכונים מסיבוכי תחלואת הקורונה בילדים גבוהים מהסיכון בקבלת החיסון, אני ממליץ לחלוטין על מתן חיסון לילדים הנימצאים בקבוצת סיכון, ולמי שבסביבתם יש אנשים עם מחלות רקע בעלי סיכון לחלות במחלה קשה. מעבר לקבוצות בסיכון, ניתן לתת את החיסון למעוניינים בכך ולפי שיקול דעתם של ההורים בהתאם לתוכניות ונסיבות החיים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments